Nåå

timtam

Gift med forumet
Nå har jeg nok en gang drukket alt for mange øl... Julebord med jentene og ut på Odeon etterpå! Nettopp kommet hjem, slengt klærne i vaskemaskin og holder på å lage ferdig ostekakak til morgendagens navnfest (kusina til Philip)! Gleder meg til å se hvordan kaka ser ut i morgen  [8|]

Noen andre som har vært på fylla i dag? Seriøst, jeg sliter med å skrive "rent" [&:]
Snakkes i morgen snupper, nå skal jeg ut og trekke litt frisk luft!

Hmm... jeg hadde da ikke lagt inn noe "overskrift" på dette inlegget?? spooky!

ingen som er våkne? jeg må holdes med selskap til vasken og kaka er ferdig! hihi...

og en annen ting: jeg liker ikke blærete vestkantsgutter [&:]

Hehe....Den kaka er jeg også veldig spent på hvordan blei [:D]

hehehe,så bra du koser deg søta [:D]

Kniiis[:D][:D]
Også ostekake midt på natta da!!
Kan finne på mye rart jeg også når jeg kommer hjem etter å ha vært ute, men den var ny!

Men det er bra at du hadde det fint i går[:D]
Så håper vi bare formen er like fin idag[;)]

Formen i dag er ikke heeeelt god for å si det sånn!

Ostekaka ser litt rar ut, så nå at det er gele rundt hele fatet, utenfor formen liksom (har sånn "bake it easy form")... Tror mottageren av kaka får litt noia når hun ser den, perfeksjonist som hun er [:D]

Jaja... sånn kan det gå! Hihi...

Hehe, moro snuppa!!! [:D]

Skulle gjerne sett den kaka, ja... og ikke minst - bakinga av den!!! [8D]

Ekke no stor fan av vestkantgutter selv jeg. Men var det noen spesiell grunn for at du mislikte dem litt i går/idag?

Hihi... neida, de spanderer jo, så sånn sett burde man jo like dem! Haha...

Nei, synes bare det det er blærete og kvalmt med folk som veiver med gullkortet sitt og tror de er konger.. Og som bare snakker om seg selv, skryter av alt de har oppnådd og som skal fortelle hvor viktige og uerstattelige de er...

ORIGINAL: timtam

Nei, synes bare det det er blærete og kvalmt med folk som veiver med gullkortet sitt og tror de er konger.. Og som bare snakker om seg selv, skryter av alt de har oppnådd og som skal fortelle hvor viktige og uerstattelige de er...

Ja... What's not to like??? [8D]

ORIGINAL: Lillepusen

ORIGINAL: timtam

Ja... What's not to like??? [8D]
Hehehe

Back
Topp