Nåååå ALTSÅ!!!

Hope90

Pergo baby??
VIP
Kan det ikke bare slutte å kødde meg meg sånn!!! Kan det ikke bare la være!!!!

Sensuuuur!!

Det begynte å blø litt igjen. Virker som det kommer så fort jeg reiser meg fra sofa kroken. Bare om å gjøre å ligge mest mulig stille frem til i morgen.

Det positive er at jeg har værtfall ikke vondt og det er helt lyst blod med litt utflod innimellom så foreløpig virker det som ol det ikke er en sa. HÅPER JEG!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, dette har ikke vært en god helg for deg. Skjønner at det må være fryktelig å ha det sånn frem og tilbake, og å være så redd og bekymret.. Vi krysser fingerene for at det er en helt ufarlig blødning og at alt er bra!

Du får finne sofaen igjen! Og du MÅ jo komme til UL i morgen ❤ God klem fra meg!

Takk søte deg❤️❤️ jeg skal til UL i morgen om jeg så må sloss med legen om det!!

Takk søte deg❤️❤️ jeg skal til UL i morgen om jeg så må sloss med legen om det!!

Ja, det synes jeg absolutt du skal! Håper du ikke trenger å kjempe så hardt for å få UL. Du kommer til å være med i tankene mine i morgen ❤

Ja, det synes jeg absolutt du skal! Håper du ikke trenger å kjempe så hardt for å få UL. Du kommer til å være med i tankene mine i morgen ❤
Frem til da skal jeg bare ligge på sofaen og kommandere mannen rundt :D Akkurat nå lager han og jentungen middag og dekker på så dette blir bra:D

Har på følelsen at dette kommer til å gå fint :D Slapp av og ta det helt med ro, i morgen får du se et bankende hjerte og kanskje til og med to ;)

Har på følelsen at dette kommer til å gå fint :D Slapp av og ta det helt med ro, i morgen får du se et bankende hjerte og kanskje til og med to ;)

Selv om det har virket veldig mørkt har jeg følt meg ganske rolig hele tiden så håper det ligger noe o det :) ja tanken slo meg akkurat da jeg var på toalettet at kanskje det er sprukket noen blodkar fordi livmoren plutselig har innsett at det er to P da trenger de bedre plass :p

Lykke til imorgen ja! Når legen min ikke ville sende med til ul da han trodde jeg hadde en sa bestilte stemoren min time på privat ul. Selv om det kosta meg 950kr var det virkelig verdt det! Men syntes virkelig legen din ksn sende deg til ul som du ikke må bestille selv!!! Dette går kok kjempe bra, min blødning resulterte i en nydelig gutt som er tre år nå! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lykke til imorgen ja! Når legen min ikke ville sende med til ul da han trodde jeg hadde en sa bestilte stemoren min time på privat ul. Selv om det kosta meg 950kr var det virkelig verdt det! Men syntes virkelig legen din ksn sende deg til ul som du ikke må bestille selv!!! Dette går kok kjempe bra, min blødning resulterte i en nydelig gutt som er tre år nå! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg tror nok hun sender meg til sykehuset skal ha med mannen min og han kommer ikke til å la oss gå derfra før vi har fått den hjelpen vi trenger:)

Masse lykke til i morgen ❤

Hvor mye vil du si du har blødd? Og smertene, hvordan har de vært?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvor mye vil du si du har blødd? Og smertene, hvordan har de vært?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Jeg har blødd mye mindre enn ved mensen. Det har liksom kommet sammen med urin når jeg har tørket meg og ved to anledninger har det komme litt slim, men jeg sliter med å avgjøre om det er utflod blandet med litt blod. Det har ikke vært noe mørkt blod kun lyse rosa . Smertene har vært litt stikking og kan si jeg kjenner det veldig i korsryggen i dag eller bekkenet. Har ikke slutt mmed bekkenet tidligere så vanskelig å avgjøre

Back
Topp