Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ingen anelse, men du burde jo regnes som det vet jeg. Det er jo ikke så lenge til jeg er det heller. Er jo tross alt bare 11 uker igjen til jeg skal ha. Og ikke mange til du skal ha. Hadde jeg vært deg, hadde jeg omtalt meg selv som høygravid...
Er liksom så moro å si høygravid...[:D][:D]
Har regnet meg som det den siste uken så jeg håper ikke det er helt "feil"[:)]
Gleder meg så SINNSYKT nå!!![:D][:D]
det er artig![:D] husker at folk bynte å si at æ va høygravid når det va rund to uker til fødsel, ikke for å være gledesdreper her nu...[;)] for da kan fødsel starte katti som helst...oijojoi. lykke til så masse. det er deilig å vente barn...
Etter det jeg vet så kan en regne seg som høygravid når det er 2mnd/8 uker igjen...[;)]
Er i allefall det jeg har hørt de to andre gangene jeg har vært gravid.
Ser du er 31+6...Så da vil du starte din høygravide periode fra i morra!!![:D]
Ta godt vare på den siste tiden,den er spesiell...[:)]
Selvom jeg begynner å bli lei, så koser vi oss MASSE!!! Tror hun trives litt for godt så hun vil sikkert ikke ut før 14 dager over tiden... hi hi...
Håper hun kommer i slutten av november!!!
Blir likosm litt lenge å gå høygravid i 12 uker da...3mnd!
Men,kan jo kanskje se an litt på hvor stor en er blitt og slikt og da.
Med vår første begynte jeg først å få mage ved ca 28 uker,så jeg kunne jo da iallefall uansett ikke kalles høygravid da!!!