Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sykehusbagen var nok stort sett ferdig pakket i god tid sist, men fødselen skjedde 4 dager for ul-termin, så mannen ble tatt på senga. Han hadde ikke pakket sin lille bag ![]()
Senga var klar tidlig, i vinterferien faktisk, men det var fordi svigerfar kom med den da, den er gammelt arvegods som de hadde malt og ordna. Så den satte vi opp sånn at den fikk lufta seg godt. Redde ikke opp da, det venta vi med.
Ellers var jeg nok tidligere ute da enn jeg er nå, nå har vi knapt gjort noenting... Har fått gått igjennom alle klærne i str 50-56-62-68, og tatt vare på det som kan brukes. Resten har vi levert til gjenbruk. Har fortsatt en del klær i str 74-80-86 som vi ikke har sett på enda, men det er ingen hast.
Og så har jeg sjekka at vi har spedbarnsinnlegget til maxi-cosi bilsetet.
Kikket også på stellebord til badekar i dag på babyshop, så har fått målt litt lengde på badekaret vårt.
Det eneste vi har kjøpt enda, er ei brukt sprinkelseng som vi skal lage bedside crib av, men den står fortsatt i kjelleren.
Og så må vi rydde ut av kleskapet på rommet som skal bli frøkna sitt sånn at hun får klærne sine der inne selv om hun skal ligge på vårt rom en stund. Resten av rommet hennes fikser vi i løpet av sommeren. Samboer er lærer, så vi har god tid til å flytte kontoret vårt ned i kjellerstua til sommeren.
Jaja, er en del å gjøre og kjøpe inn ser jeg, men heldigvis litt tid igjen...