NÅR SEXEN DABBER AV FOR BEGGE PARTER...

Fherena

Betatt av forumet
samboeren min og jeg har alltid hatt masse ofte nydelig hærlig fantastisk sex sammen..men nå dabber det av hos oss begge..jeg savner det masse..det gode sexlivet men hva skal jeg gjøre da...jeg har snakket med han ...vi er veeeldig åpne mot hverandre. han sier at han rett og slett ikke er kåt om dagen og det må jo være lov det da[8|] men man føler seg ikke akkurat atraktiv når man har 2 mnd igjen til man har barn heller da..han sier at det absolutt ikke er meg ...men det er leit og vondt å høre da...[:(] men han mener ikke noe vondt med det ...det vet jeg....
 
Du må nok bare krysse fingrene for at bedre tider kommer! Samboern min gikk også gjennom en slik periode, men han er heldigvis kommet over det.. Nå har vi bare lite sex fordi han er på jobb hele tiden.. Det er no dritt det også faktisk..
 
ja melder meg på her.. det blir penger og mat på bordet, men det koster det også..
Jobber hele tiden jo[8|]
 
jeg er bare så fryktelig trøtt hver kveld at jeg sovner før jeg omtrent har lagt hodet på puta.føler all energien går med på å være på jobb.vi koser masse men det blir liksom ingen action.....han også føler at energien er litt borte,men jeg tror han er litt redd for å skade bebisen.han sier det ikke da men det kan virke sånn....men det mangler ikke på goord og kos da...[:)]..
 
Tror kanskje kosen og nærheten blir viktigere under svangerskapet. det er vel "tarzan" som gjør seg gjeldende i mannfolka våre i en sånn situasjon, beskytterinstinktet blir sterkere enn andre drifter.
 
Jepp. Leste en spørre undersøkelse som vist at de fleste par har mindre sex under svangerskapet. Men at intimiteten, kosen og forholdet ble styrket i steden. Er jo ikke så ille det da. Men jeg må si meg enig i at jeg savner sexen, nå som den nesten har uteblitt.
 
Å, så fint å se at vi ikke er alene om å ha mindre sex enn før... Problemet mitt er at d er jeg som ikke har lyst! Har lyst "i hodet", men kroppen henger ikke med! Har lange forspill og prøver alt mulig, men ingenting hjelper! Er så trist... Men d er jo faktisk litt sant som noen her sier at kosen og intimiteten har økt allikevel. [:)]
Og heldigvis syns ikke kjæresten min at d gjør noe at d ikke blir noe på ham! Veldig forståelsesfull...
 
Back
Topp