jeg har ei fra før, og husker jo at jeg var kvalm LENGE sist gang...håper bare inderlig at det varer litt kortere denne gang. stemmer det at det KAN gi seg rundt uke 12? håper veeldig på det!!! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har ei fra før, og husker jo at jeg var kvalm LENGE sist gang...håper bare inderlig at det varer litt kortere denne gang. stemmer det at det KAN gi seg rundt uke 12? håper veeldig på det!!!![]()
100% sykemeldt her pga kvalmen. Klarer ikke tenke på annet enn om jeg skal spy eller ei, så til og med sjefen lurte pent på om ikke sykemelding var lurt til jeg ble bedre, etter at han for n'te gang fant meg sittende med hodet mellom beinaJeg trodde jeg skulle slippe billig for har bare følt meg kvalm innimellom. Spydd litt men ikke hele tiden. Men nå! Kjære tid jeg er jo kvalm hele dagen, konstant hodepine og føler meg skikkelig syk! Dere som er veldig kvalme, jobber dere? Tror ikke jeg kan fungere på jobb sånn jeg er nå![]()