NÅR FORSVINNER DENNE FORBASKA KVALMEN!!!???

Sykkelfrue

1 down, 1 to go....:)
*MIA*
jeg har ei fra før, og husker jo at jeg var kvalm LENGE sist gang...håper bare inderlig at det varer litt kortere denne gang. stemmer det at det KAN gi seg rundt uke 12? håper veeldig på det!!! :)

Det lurer jeg på og... holder på å bli gal..håper snart på bedring!!

Syns jeg leste en plass at den pleier å gi seg mellom uke 12-15 på de fleste..

Går å "venter" på bedre tider jeg også, enn så lenge klamrer jeg meg til sea band (som har tatt knekken på konstant kvalme)

De sier det bruker gi seg mellom uke 9-12, her er det heldigvis ikke kjempe mye, men når det først kommer så bare brekker jeg meg hele tiden også. Har fått kvalmestillende av legen og det synes jeg har hjulpet meg litt hvertfall.

jeg har ei fra før, og husker jo at jeg var kvalm LENGE sist gang...håper bare inderlig at det varer litt kortere denne gang. stemmer det at det KAN gi seg rundt uke 12? håper veeldig på det!!! :)

Hihi, jeg holdt på fra uke 6 til uke 17 sist gang :( Det var helt jævli. Kastet opp minst 7 ganger om dagen. Drøyt!!! Foreløpig er jeg bare småuggen, føler dette er en skjebnesvanger uke jeg går inn i nå ;) Blir det som sist eller ikke? Krysser fingra...

Krysser fingrene for at kvalmen gir seg snart :-)

Sniker fra januar.. Min ser visst aldri ut til å forsvinne :( Noen er visst kvalm hele svangerskapet. Mens for de fleste, 80 prosent, forsvinner den i uke 16.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg trodde jeg skulle slippe billig for har bare følt meg kvalm innimellom. Spydd litt men ikke hele tiden. Men nå! Kjære tid jeg er jo kvalm hele dagen, konstant hodepine og føler meg skikkelig syk! Dere som er veldig kvalme, jobber dere? Tror ikke jeg kan fungere på jobb sånn jeg er nå:(

Høres ut som meg. Litt uggen først, som var helt greit, men siden natt til onsdag har jeg knapt vært ute av senga. Måtte ta sykedag på jobb onsdag og torsdag denne uka og skal heldigvis ikke på jobb igjen før til helgen. Håper virkelig det har gitt seg da, ellers har jeg ikke sjangs til å komme meg på jobb. :confused:

Jeg trodde jeg skulle slippe billig for har bare følt meg kvalm innimellom. Spydd litt men ikke hele tiden. Men nå! Kjære tid jeg er jo kvalm hele dagen, konstant hodepine og føler meg skikkelig syk! Dere som er veldig kvalme, jobber dere? Tror ikke jeg kan fungere på jobb sånn jeg er nå:(
100% sykemeldt her pga kvalmen. Klarer ikke tenke på annet enn om jeg skal spy eller ei, så til og med sjefen lurte pent på om ikke sykemelding var lurt til jeg ble bedre, etter at han for n'te gang fant meg sittende med hodet mellom beina :D

Samma her. Var bare småuggen frem til forrige uke og tenkte at jeg slapp billig unna men så: BÆNG. 9uker = superkvalm og trett og ingen matlyst selv om jeg er veldig sulten. Jeg har også en ekstra å ta meg av - men heldigvis tar pappaen hans ekstra mye ansvar nå. <3 Da slipper jeg å få så dårlig samvittighet over at jeg er en "dårlig mor" som bare sover og ligger på soffan. :/ Imorgen er jeg 10 uker og skal på svangerskapskontroll - skal forhøre meg om sykemelding da. Masse god bedring dere andre som sliter med kvalmen!

Stakkars alle kvalme, selv om det er et godt tegn selvsagt...Takk for svar ang. jobb. Er jeg som i dag kan jeg ikke gå på jobb. Man har jo ikke så mye å gi akkurat;) God bedring og til sykkelfrue, og de sier jo at det "skal" gi seg rundt uke 12 til 14..

vet dere hva, jeg prøvde det her sea band'et for kvalme fra apoteket, og jeg er så mye bedre! jeg kan nesten ikke tro det, og tør nesten ikke si det, men nå har jeg hatt det i et par døgn! er det psykisk, så gjør jo ikke det noe, så lenge det funker...men jeg var virkelig dårlig, spydde flere ganger om dagen og lå bare på sofan! håper det fortsetter å ha effekt!!!

Jeg var kvalm fra til ca uke 20 med de to første.. :(
Men håper på bedre tider denne gangen!

Smoothie med ingefær er redningen her :) også veldig godt med yoghurt og müsli oppi også!

Uff da. Kan ikke være mye godt å være så kvalm hele tiden.
Ved forrige svangerskap var jeg kvalm en gang. Denne gangen er det litt mer.. tror jeg iallefall hatt 4 dager med kvalme. Men ingen oppkast. Føler med dere!! :-( det er virkelig ikke noe godt :-(

Jeg hadde hyperemesis fremt til uke 13/14 og kvalm hele veien ut med første.
Hyperemesis til 12 ca med andre
Og er veldig kvalm/kaster opp nå 6+4.. denne gangne startet det mye tidligere, dvs før positiv test.. Startet ikke før i uke 6/7 med de andre to.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp