NÅR er man kjærester?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Ja? Når er man egentlig det? Når går det fra å være en greie til å være kjærester?

Når det føles sånn tror jeg..... 

når man begge ikke dater andre og man har tilbringt mye tid sammen ofte i noen uker?

RekeKreke skrev:
Når det føles sånn tror jeg..... 

jepp.
du kan jo alltids spørre han;)

her var vi kjærester fra første kysset <3  :) enkelt og greit :)

Når begge har sagt at de vil være kjærester? Nei ikke vet jeg, har ikke så mye peiling...

Men sånn foregikk det til oss:

Han: Trodde aldri jeg skulle finne meg kjæreste her.
Jeg: Er jeg kjæresten din?
Han: Ja du er vel det. Er du ikke?
Jeg: Jo jeg er vel det:)))))

Vi har truffet hverandre i 3 mnd, snakket sammen på tlf hver dag etter det...
Vi har hatt en samtale, etter litt vin og øl som gikk omtrent sånn
han: jeg har veldig lyst til å kalle deg jenta mi
jeg: hvorfor gjør du det ikke da?
han: redd for å skremme deg bort, siden du har kjærestefobi
jeg: test meg da!
han: da er vi liksom litt kjærester da?
jeg: tja

og etter det har det aldri vært nevnt igjen..
Men han er fremdeles like herlig! Og jeg har fremdeles sommerfugler, og jeg tenker på han omtrent 16 timer i døgnet, og gleder meg helt vanvittig til hver gang vi skal treffes.

Aner ikke da! Om vi "er" noe mer enn "en greie"

¤Woolfmother¤ skrev:
Vi har truffet hverandre i 3 mnd, snakket sammen på tlf hver dag etter det...
Vi har hatt en samtale, etter litt vin og øl som gikk omtrent sånn
han: jeg har veldig lyst til å kalle deg jenta mi
jeg: hvorfor gjør du det ikke da?
han: redd for å skremme deg bort, siden du har kjærestefobi
jeg: test meg da!
han: da er vi liksom litt kjærester da?
jeg: tja

og etter det har det aldri vært nevnt igjen..
Men han er fremdeles like herlig! Og jeg har fremdeles sommerfugler, og jeg tenker på han omtrent 16 timer i døgnet, og gleder meg helt vanvittig til hver gang vi skal treffes.

Aner ikke da! Om vi "er" noe mer enn "en greie"

hahahahha, jeg tror kansje du skal gi ett lite hint om at du kansje ikke har så veldig kjærestefobi lenger :P

Når begge føler det
Her ble det sånn etter lang tid med dating, flørting og mange dager i uka i hverandres selskap (ikke noe nasty altså). Tilslutt begynte folk å spørre - så jeg spurte ham, jeg. "Hva skal jeg svare når folk spør om vi er sammen?"
"Du får vel svare ja!" smilte han.

Dette er 9 år siden, herregud som tiden har gått.

RekeKreke skrev:

hahahahha, jeg tror kansje du skal gi ett lite hint om at du kansje ikke har så veldig kjærestefobi lenger :P

:P jeg har stotra det frem på en smårar måte :P

Når man føler man er kjærester, vel. Tilbringer mye tid sammen og liker hverandres nærvær og det ikke bare er sex i bildet. Altså, merker fort om man bare er "fuckfriends"Kan jeg få lov til og gratulere med kjæresten, da?

Jeg kysser skjeldent hei, men vi kysser stort sett hade?

Det har jeg aldri tenkt på før. Vi har vel egentlig aldri avklart det. Han bare plutselig bodde hos meg. Haha. Kanskje det er på tide å høre med han:p Jeg vill si det høres ut som dere er kjærster jeg:)

2x 24November skrev:
her var vi kjærester fra første kysset <3  :) enkelt og greit :)

Her også! Det enkle er ofte det beste

søteste skrev:
Det har jeg aldri tenkt på før. Vi har vel egentlig aldri avklart det. Han bare plutselig bodde hos meg. Haha. Kanskje det er på tide å høre med han:p Jeg vill si det høres ut som dere er kjærster jeg:)

ja spør. "duuu, jeg har lurt på en ting, er vi kjæreste? altså siden du bor her og sånt?"
tja, kanskje? Men det er jo ikke noe offesielt da. Bare jeg og han som VET liksom?
Ahh, vi får se hva som skjer etter jul kanskje!? jan/feb? Da har vi surra 4-5 mnd og da bør det jo være noe å satse på, eller?
(har et lite snev av kjærestefobi enda nemlig)

Jeg har en kjæreste som jeg møtte i slutten av august...dvs at vi har kjent hverandre i snart 4 mnd nå. Vi planlegger dagene sammen (når kan vi møtes/ikke møtes), helger, sender sms og ringer hverandre hver dag. Vi er kjærester, og det "snakket" vi vel om etter 1,5 mnd tid...Da sa han et eller annet om at "nå som han hadde dame, så...."....."Å, har du dame??", sa jeg...hehe...og da ble det vel til det.

Vi tok faktisk en liten pep-talk i går: han lurte på om vi kunne snakke litt om tida som var gått og om tida framover...Han mente at "prøvetida" nå var over, og at det føles veldig naturlig å fortsette sammen.

Tror man "føler" når man er kjærester...!!!
Om dere invier den andre i hvilke planer dere har for dagen, og avtaler og møtes når dere kan, så er dere vel kjærester!?!?!!!!

mammatil2prinsesser skrev:
Når man føler man er kjærester, vel. Tilbringer mye tid sammen og liker hverandres nærvær og det ikke bare er sex i bildet. Altså, merker fort om man bare er "fuckfriends"Kan jeg få lov til og gratulere med kjæresten, da?

Skeptisk! du kan si gratulerer med en som kanskje kan bli kjæresten din? eller no!? :P haha

Back
Topp