¤Woolfmother¤
Forumet er livet
Ja? Når er man egentlig det? Når går det fra å være en greie til å være kjærester?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har truffet hverandre i 3 mnd, snakket sammen på tlf hver dag etter det...¤Woolfmother¤ skrev:
Vi har hatt en samtale, etter litt vin og øl som gikk omtrent sånn
han: jeg har veldig lyst til å kalle deg jenta mi
jeg: hvorfor gjør du det ikke da?
han: redd for å skremme deg bort, siden du har kjærestefobi
jeg: test meg da!
han: da er vi liksom litt kjærester da?
jeg: tja
og etter det har det aldri vært nevnt igjen..
Men han er fremdeles like herlig! Og jeg har fremdeles sommerfugler, og jeg tenker på han omtrent 16 timer i døgnet, og gleder meg helt vanvittig til hver gang vi skal treffes.
Aner ikke da! Om vi "er" noe mer enn "en greie"
RekeKreke skrev:
hahahahha, jeg tror kansje du skal gi ett lite hint om at du kansje ikke har så veldig kjærestefobi lenger :P
her var vi kjærester fra første kysset <3 :) enkelt og greit :)2x 24November skrev:
Det har jeg aldri tenkt på før. Vi har vel egentlig aldri avklart det. Han bare plutselig bodde hos meg. Haha. Kanskje det er på tide å høre med han:p Jeg vill si det høres ut som dere er kjærster jeg:)søteste skrev:
Når man føler man er kjærester, vel. Tilbringer mye tid sammen og liker hverandres nærvær og det ikke bare er sex i bildet. Altså, merker fort om man bare er "fuckfriends"mammatil2prinsesser skrev:Kan jeg få lov til og gratulere med kjæresten, da?