NÅ.....

Latterfrosken

Forumet er livet
Nå har jeg slutta å røyke!!!! Tjohooo... håper bebisen har det bedre der inne.... og BEDRE SENT ENN ALDRIG![:D]

Da er du kjempe flink synes jeg[:)]

TAKK TAKK... de sier jo at selv om du slutter bare noen uker før, så utvikler barnet seg bare på de ukene. Uansett, viktig at jeg slutta før barnet kommer. Da minsker jo risikoen for skader med ganske mye. Har jo 12 uker igjen...

GRATULERER MED EN RØYKFRI TILVÆRELSE! Alltid bedre sent enn aldri....[:D]

TAKK...har vært dritvanskelig. Men jo mere liv jeg har kjent, jo værre har det vært å ta seg en røyk. Men får håpe nurket liker den røykfrie tilværelsen, og kommer ut frisk og rask....

Uansett får jo jeg det bedre og...selv om typen sa det var ikke noe vits i å slutte nå. For sent allikevel. Det er det vel ikke? Han røyker ikke han altså, men litt støtte kan man jo trenge da!!!!

Jeg slutta i uke 19+5. I følge jordmora mi så er det bra å slutte til og med dagen før nurket kommer!!! ALLE MONNER DRAR!! (Si det til typen din du, og hils fra meg[:D] Litt støtte kunne du fått[:@])

JEPP skal klare det... bare å tenke på alt det gode som venter meg det, så blir vel ikke det noe problem. Ja jeg skal nok hilse Hanne. Han skal nok få høre... og nå slipper han å lukte røyk av meg og... Når slutta du Beta?

hehe...ja håper jeg klarer å holde meg unna etter fødselen. Hvorfor hadde du så dårlig samvittighet når du slutta så tidlig? Marius er vel frisk og rask eller? OG såååååå nydelig da... gleder meg jeg nå...

FLOTT FLOTT FLOTT [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gratulerer med røykeslutt! Bedre sent enn aldri!

kjempeflink er du[:D]

kjempebra! Vær stolt av deg selv du [:D]

Flink du er!!!!

Jeg har også en plan.... Hadde 1 etter frokost i dag, men det er i hvert fall planen at det er den siste.... Vet ikke hvordan jeg skal klare det, men hadde en idè om å gå og kikke på bebis-klærne i skuffen når suget blir for stort..... [;)] kanskje det hjelper....

Kjempe flink jente

Gratuelerer såååååååååååå masse
Kan du gi meg noen gode råd?

grattis kjempebra

Kjempe bra!!!!!

Back
Topp