NÅ MÅ MODDENE HER GI SEG DA!!

• Trådstarter Trådstarter new louis
  • Opprettet Opprettet
N

new louis

Guest
DERE KAN DA IKKE SLETTE ALT HER INNE?? ER IKKE DERE ET DISKUSJONS FORUM?? BLIR HELT SVETT AV DERE JEG!![:-]

de er på hogget i dag ja...

kunne ikke sagt meg mer enig[;)] skulle ikke nye til i dag heller..
sukk

De to trådene som har blitt slettet mens jeg har vært inne her har blitt slettet med god grunn i mine øyne[;)]

I dag er det vel heller et "jatte med" forum, eller så sletter jeg tråden din.......

ORIGINAL: *LiseT*

De får sikker godt betalt per tråd de tar bort...

jobber de på akkord? [:D]

når bebyn får tenner får man tydlighvis ikke med seg så mye da

ORIGINAL: Mamman til leo!!

når bebyn får tenner får man tydlighvis ikke med seg så mye da

hæh

Ok en liten forklaring på pm hadde denne kroppen satt pris på...Borte i 50 min og alt skjer liksom...sukk

Jeg blir stadig overrasket over hvor urutinerte folk her inne er.
Skal det krangles, må det ventes til 23-24 tiden.. Da har stort sett moddene lagt seg...[8D]

ORIGINAL: Toyah*

Noen ganger så er det vel kanskje bedre å la folk diskutere seg ferdig[;)]
Dette utsagnet er jeg helt enig i...! Stormen legger seg ikke før folk har slått seg til ro.

MEN jeg vet ikke hva dette handler om da jeg har vært og spist GOD mat![8D]

ORIGINAL: Madde34

Ok en liten forklaring på pm hadde denne kroppen satt pris på...Borte i 50 min og alt skjer liksom...sukk

sign...

ORIGINAL: Geniet lykkepillen

Skal det krangles, må det ventes til 23-24 tiden.. Da har stort sett moddene lagt seg...[8D]

du har vært borti en stormfull natt før skjønner jeg... [8D]

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

høhø...[8D]

Du kan si det slik, at jeg har vært her såpass lenge, at jeg vet stort sett når tråder får leve og ikke..[:D]

høhø...[8D]

Du kan si det slik, at jeg har vært her såpass lenge, at jeg vet stort sett når tråder får leve og ikke..[:D]

[:D]

Når mørket faller og moddene går i seng, ja da kan folk fare fritt her inne med det ene og det andre [8D] Trodde alle visste det jeg [:D]

høhø...[8D]

hehe... de som kom fredag-lørdag-søndag som varte lengst... men den gleden tok de knekken på[:D][:D][8D] (forlengelse av ditt svar lykkepillen)

ORIGINAL: sali

får jo ikke med meg hva som skjer hele tiden jeg... må jo nesten sitte her hele tiden selv omjeg føler jeg  gjør det!!!![:D]

Back
Topp