NÅ klikker jeg

Råsa Muffin

Gift med forumet
For dere som har lest den andre tråden, på Onsdag. Ang for sen utbetaling hos nav, pga sykdom hos saksbehandler og at INGEN andra kan gjøre noe osv. Huseier kom da på døra på Onsdag ettermiddag - og det forventet jeg jo. Han skulle jo kaste meg ut da han, men nei .. I steden sto han der å slang så mye dritt og var så frekks om jeg aldri har hørt ett menneske en gang. Det tok kanskje ett halvt minutt å åpne døra (han ringte på i ett sett), når jeg lukket opp døra sa jeg at jeg måtte skur av platene og bære barna ut av kjøkkenet først fordi vi lagde middag, så sa han : Det driter vel jeg i, jeg har spist jeg! Og sånn fortsatte det, og jeg mener det GÅR faktisk ann å snakke til folk på en voksen måte i det minste.

Jeg fikk da frist til Torsdag kl 12, om ikke han hadde betalingen innen da, så kom han å kastet meg ut på minuttet. Jeg sa at det går fortsatt ikke ann før jeg får de fra nav. Ja, da kunne jeg få saksbehandleren min til å ringe å bekrefte dette da. Så jeg dro på nav morran etter (i går) og fikk henne til å ringe etter jeg forklarte hvordan han hadde vært. Hun ringte meg opp igjen etterpå, og pratet om hvor frekk, umoden og virkelig gal i hodet dette mennesket er. Så hun sa da, at hun unnet ikke sin verste fiende å ha noe med dette mennesket å gjøre. Og at hun vurderte å ordne en ny ordning om forhåndsbetaling på to mnd'er osv. Skulle snakke om det til uka da, for de to neste mnd'ene. Så hun lovet da at jeg fikk inn penger i dag, og at da ordna det seg for meg.

Menneh ... tror dere de har kommet inn eller??
Joda, de KAN komme senere, men får de alltid på morran! Såå, da er det NAV igjen da [&o] Hvor ubrukelig går det virkelig ann å være. Det er jo KUN saksbehandleren som er "ulven" her da.

( Dro også innom politiet etter jeg snakka med nav i går morres, og forklarte hele saken. Og de mente faktisk at jeg burde anmelde huseieren for trakassering, for de mente det var så ille! Jeg gjorde ikke det å går, men nevnte navnet .. Og de sa de hadde kjennskap til han, ang slike saker tidligere! Så det er jo faktisk betryggende - og ikke har han lov til å kaste meg ut på dagen heller .. når det står 3 mnd i kontrakten.. Men han sa jo til meg han, at han hadde avtale med meg, og ikke "norges lover" så lovene dreit han i .. - da er du jo smart mener jeg [8D])

[&:]Sånne mennesker har jeg svært lite lyst til å snakke med.HATER usaklige mennesker[:'(] Godt at politiet er på din side,det hjelper jo litt på trygghetsfølelsen i hvertfall. Dette ordner seg skal du se,men jeg forstår hvor dritt det er å stå i nå[&o]

Hjertet mitt blør for assa. Både pga hun svima du har til saksbehandler og den dusten du leier av. Han virker jo f ikke helt trygg! Fantastisk mann lissom, står tilogmed over loven?!wow! Don Smukkas!
Håper det ordner seg for deg I DAG!

ORIGINAL: forvirretmor

[&:]Sånne mennesker har jeg svært lite lyst til å snakke med.HATER usaklige mennesker[:'(] Godt at politiet er på din side,det hjelper jo litt på trygghetsfølelsen i hvertfall. Dette ordner seg skal du se,men jeg forstår hvor dritt det er å stå i nå[&o]

Ja, asså! Man kan holde seg til saken, og man trenger ikke å stå å si at han har vært utleier i så mange år, så han visste bedre enn de lovene jeg kom med. Jada, det ordner seg nok [:)] Men hvorfor si at man overfører, når man helt tydelig ikke har gjort det? [:-]

ikke åpne døra til mann når han kommer, han har ikke låv å komme inn til dæ å det e 0 vits å stå å høre på sånt tull fra en voksen mann, så neste gang han kommer på døra ikke åpne, å kommer han inn ring politie, det fikk beskjed om 1 gang vi leida av en ikke så snill mann, va faktisk lensmann som sa det til åss:)

ORIGINAL: majon

ikke åpne døra til mann når han kommer, han har ikke låv å komme inn til dæ å det e 0 vits å stå å høre på sånt tull fra en voksen mann, så neste gang han kommer på døra ikke åpne, å kommer han inn ring politie, det fikk beskjed om 1 gang vi leida av en ikke så snill mann, va faktisk lensmann som sa det til åss:)

Okei, det er jo hvertfall veldig greit å vite - takk for tipset [:)] Er jo nesten sånn at jeg ikke tør å være hjemme en gang, er jo så utrolig ekkelt.

ORIGINAL: MalinDalin

Hjertet mitt blør for assa. Både pga hun svima du har til saksbehandler og den dusten du leier av. Han virker jo f ikke helt trygg! Fantastisk mann lissom, står tilogmed over loven?!wow! Don Smukkas!
Håper det ordner seg for deg I DAG!

Hehe, ikke sant? Skulle tro han var kongen [8|]
Men ja, det ordner seg nok! Må bare ned å høre hvorfor jeg ikke har fått inn noe, håper det er fornuftig svar [;)]

ORIGINAL: Råsa Muffin

ORIGINAL: forvirretmor

Ja, asså! Man kan holde seg til saken, og man trenger ikke å stå å si at han har vært utleier i så mange år, så han visste bedre enn de lovene jeg kom med. Jada, det ordner seg nok [:)] Men hvorfor si at man overfører, når man helt tydelig ikke har gjort det? [:-]
Det er nav i et nøtteskall det....

Ikke sitt å vent på Nav, ring dem igjen eller tropp opp på servicekontoret!
Og sånne husverter er virkelig ikke verdt å bo hos, du får vurdere om du skal finne noe nytt på sikt.
Håper det ordner seg med forhånsdbetalingen.

ORIGINAL: strikketrollet

Og sånne husverter er virkelig ikke verdt å bo hos, du får vurdere om du skal finne noe nytt på sikt.

Jeg skal ned NÅ jeg! Det åpner om minutter ca så..
Men ja! Har absolutt begynt å titte på leiligheter allerede, men lite her i byen da - så si ifra om du vet om noe [;)]

Huff, stakkars deg.. [:o] Ikke akkurat koselig det der nei... Men ang pengene kan det være at de kommer kl 12 i dag. Det er vel ca da banken skal ha overført pengene til din konto om jeg ikke tar feil... (De har iallefall kommet sånn mellom 12 og 13 de gangene jeg har ventet på nav penger)

Lykke til[:)] Håper det ordner seg for deg fort.

Men ja! Har absolutt begynt å titte på leiligheter allerede, men lite her i byen da - så si ifra om du vet om noe [;)]

Min blir ledig, men den anbefaler jeg ingen å bo i! Elendige boforhold.. Det er lite i byen ja, så jeg flytter [8D]
Etter det du sier så gruer jeg meg virkelig å snakke med denne dama [&o]

Hvor bor du hen da? [;)]
Håper virkelig at du får penger på konto'n idag!! [:D]

Min blir ledig, men den anbefaler jeg ingen å bo i! Elendige boforhold.. Det er lite i byen ja, så jeg flytter [8D]
Etter det du sier så gruer jeg meg virkelig å snakke med denne dama [&o]

Hun hadde faktisk behandlet den ferdig i går da, og det står til utbetaling! Og for min del, så må jeg si hun oppførte seg helt annerledes mot meg i dag, enn ellers - hun innvilget til og med for mai også, så jeg slipper å søke i det hele tatt, hehe!!
Hvor flytter du hen da? [:)] Kunne gjerne flyttet fra hele byen jeg og, men vil ikke ta barna ut av barnehagen osv nå [:)]

ORIGINAL: lmk88

Hvor bor du hen da? [;)]
Håper virkelig at du får penger på konto'n idag!! [:D]

Askim [8D][:D]

Det finnes litt for mange huseiere/utleiere som tar loven i egen hånd. Det er namsmannen som kaster ut/stenger, ikke utleier, og det er en lang prosess før det går så langt. Ser ut til at det ordner seg for deg med pengene. Håper du finner et nytt sted å bo. Lykke til!

Naboleiligheta her blir til salgs om du har råd til noe sånt...:)

kan du ikke ta en tur på sosialen da? de hjelper med å betale leilighet/renter på huslån, strøm osv... så slipper du ha han idioten hengende over deg! Er forresten ikk lov å hive noen ut av leilighet før de har skaffet seg no nytt [:)]

ORIGINAL: *mamman t lillemann*

kan du ikke ta en tur på sosialen da? de hjelper med å betale leilighet/renter på huslån, strøm osv... så slipper du ha han idioten hengende over deg! Er forresten ikk lov å hive noen ut av leilighet før de har skaffet seg no nytt [:)]

Det ER sosialpenger hun får. Av NAV. De dekker husleien hennes, men hun må søke hver måned, og de klarer aldri å betale ut når de skal, er det som er problemet. Og han idioten virker som om kommer til å henge over hennekonstant, uansett.. [>:]

Back
Topp