NÅ er eg irritert !

Krristy

Gift med forumet
Eg hadde en time hos psykologen forrige mandag, den helga ble eg liggende med spy sykå.
Mandags morgen ringte eg med en gang kontoret åpnet for eg låg jo fremdeles og spydde.
Og idag så låg det en flotte regning til meg i posten fordi eg ikkje møtte opp til timen!!
Det er stengt i helgene så får ingen kontakt til å avlyse då!!

Eg skjønner jo at sånt er systemet! men er Fremdeles SUR , spesielt siden eg har null penger frem til den 20-21 og betalingfristen er 14[:@][:@]

Det var kjipt gjort synes jeg! Man vet jo ikke på fredag om man blir sjuk i helga og ikke kan komme mandag!

Den er kjip [&:]

Du kan ringe de og spørre om det er greit at du betaler regningen den 25 (en dato du VET at pengene er på konto).
De aller aller fleste sier at det går greit. Bare glad de får beskjed og vet at pengene kommer inn :)

ORIGINAL: *Zephyre*

Du kan ringe de og spørre om det er greit at du betaler regningen den 25 (en dato du VET at pengene er på konto).
De aller aller fleste sier at det går greit. Bare glad de får beskjed og vet at pengene kommer inn :)

Ordne seg for snille piker [:)]
Tok en raske tlf til Storebroren min, han skulle sette over penger til meg med en gang [:D][:D]

Uff, skjønner at det er utrolig kjipt.
Men selv om du ikke har vært til timen så har jo ikke de hatt tid til å booke noen andretil timen så det er jo forståelig at du må betale... Men jeg vet akkuratt hvor surt slikt er[&:]

Aldri bestille mandagstimer noe mer? [8D]

ORIGINAL: MiniSatan

Aldri bestille mandagstimer noe mer? [8D]

Eg får automatisk timene eg [8D]
Men snille storebror stiller opp og setter over penger til meg nå [:D]

Det der er driiitirriterende! Jeg fikk regning fra kiropraktor i nabobyen en gang, selv om jeg ringte med en gang de åpna og veien var stengt så jeg ikke kom meg dit [:@] 

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Det der er driiitirriterende! Jeg fikk regning fra kiropraktor i nabobyen en gang, selv om jeg ringte med en gang de åpna og veien var stengt så jeg ikke kom meg dit [:@] 

Å herligheten da!!! [:'(]

ORIGINAL: Krristy

Tok en raske tlf til Storebroren min, han skulle sette over penger til meg med en gang [:D][:D]

Så flott :)
Kjekt med storebrødre [:D]

ORIGINAL: Krristy

Så flott :)
Kjekt med storebrødre [:D]

Ja ganske kjekt[:D]

Back
Topp