NÅ er det ikke lenge tiL!!!!!!!!!

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
M

MaseMamma09/11

Guest
Nå er vi NESTEN sikre på at spiralen skal ut i begynnelsen av juli en gang.....DET ER JO IKKE LENGE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUUUUUUUUUUUUUUD! Blir litt nervøs jeg....hahahaha

Dumme meg tror jo at jeg bli gravid med en gang(noe jeg ble forrige gang) så blir sikkert skuffa m det ikke skjer. Menmen...får gå som det går....:)

Noen andre som begynner å få sommerfugler i magen?

Jippi[:D] Har fått klarsignal fra mannen å starte prøvingen 1.august[:D] Sluttet på pilla i desember så kroppen skulle være klar. Vi har bare hoppet av i svingen siden det. Gleder meg til han blir med gjennom hele svingen..hehe[:D]

Kan vel ikke regne med full klaff på første forsøk, men er jo lov å håpe.

Lykke til til deg[:)]

er sååååå klar for å komme inn her.. [:D]

Sier at dette er nest siste gang tanta er på besøk på laaaaang tid[:D]

ORIGINAL: OffiMor

Nå er vi NESTEN sikre på at spiralen skal ut i begynnelsen av juli en gang.....DET ER JO IKKE LENGE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUUUUUUUUUUUUUUD! Blir litt nervøs jeg....hahahaha

Dumme meg tror jo at jeg bli gravid med en gang(noe jeg ble forrige gang) så blir sikkert skuffa m det ikke skjer. Menmen...får gå som det går....:)

enig med du! lurer nesten på om jeg skal vente litt? hehe..hehe..e? (nervøs latter) vil, men det er så nervepirrende [:D][8|][:D]

ORIGINAL: Skrullatulla

enig med du! lurer nesten på om jeg skal vente litt? hehe..hehe..e? (nervøs latter) vil, men det er så nervepirrende [:D][8|][:D]

Hehe....er super nervepirrende ja!
Har du barn fra før eller?
Syns nok det var mer nerepirrende forrige gang, for da var jo alt nytt! Nå gleder jeg meg på en helt annen måte. Gleder meg ikke til graviditeten da, men gleder meg sånn ti å føde unge å se h*n for første gang!!!

ORIGINAL: knotiknoM

ORIGINAL: Skrullatulla

Hehe....er super nervepirrende ja!
Har du barn fra før eller?
Syns nok det var mer nerepirrende forrige gang, for da var jo alt nytt! Nå gleder jeg meg på en helt annen måte. Gleder meg ikke til graviditeten da, men gleder meg sånn ti å føde unge å se h*n for første gang!!!

huff,ja dette er virkelig nervepirrende! Forrige gang var jeg veldig avslappet,visste jo ikke hav jeg gikk til :P Denne gangen "vet" jeg det (ingen svangerskap er jo like) men er ikke like forberedt. Vi har diskutert dette ei stund, men nå er tiden virkelig komme tog er ikke sikker på om jeg er 100% klar? kalde føtter kanskje?

Håper på å havne her vi også. Synes april er en fin måned. Gleder meg masse til august, håper det klaffer på første forsøk. klarer nesten ikke å vente[:)] Gleder meg kjempe mye til og få en liten spire i magen[:)]

Har dere alle begynt på folsyre? har glemt av at det jeg. Må vel snart kjøpe inn litt....

ORIGINAL: Snøfrid

Har dere alle begynt på folsyre? har glemt av at det jeg. Må vel snart kjøpe inn litt....

Det har jeg ikke engang tenkt på.. hm.. kanskje starte snart [;)]

Denne uka er jeg værtfall i gang med førtesting av eggløsning.. teste denne mnd så jeg har en pekepind til neste mnd [:D] (teste neste mnd også da) :)

I dag fikk jeg smiilefjes på digitale el testen [:D] synd det ikke er Juli nå da.. hehe, men på denne tid neste mnd.... KASTE SEG OVER SAMBO [:D]

ORIGINAL: Zid

I dag fikk jeg smiilefjes på digitale el testen [:D] synd det ikke er Juli nå da.. hehe, men på denne tid neste mnd.... KASTE SEG OVER SAMBO [:D]

Sååååå bra! Da vet du jo at det er stor sjans neste mnd, for eggløsningen er jo der:-D

Brukte du fast prevansjonsmiddel før denne mnd?

ORIGINAL: knotiknoM

ORIGINAL: Zid

Sååååå bra! Da vet du jo at det er stor sjans neste mnd, for eggløsningen er jo der:-D

Brukte du fast prevansjonsmiddel før denne mnd?

Ikke brukt noe prevensjon etter sistemann. Vi har bare ikke hatt oss rundt de tider en kan bli gravid på.. [:)]

Ja nå vet jeg ät jeg har det ca der og der.. så håper det neste mnd også.. tester, så finn jo ut det da også [:D]

Åj, HAHA så mange fra aug09 vi var da, som vil inn her[:D]

ORIGINAL: søstra

Jeg vil også inn her!!!!!
Satser på klarsignal for å kaste pille-brettet i juli!! :) [:D]

tar de aller siste pillene nå jeg,hihi

woho.. lykke til alle prøvere.. nå venter jeg SISTE mens rundt 28 juni, så etter det... HIVE SEG OVER SAMBO..

Så da håper jeg det klaffer for oss alle som ønsker oss inn her ;)

Back
Topp