Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lene1986
Her har vi også hatt ekstremt mye hyling i dag!! Men stakkar gutten fikk ikke ut bæsjen sin jo.. [&:]
Har hatt så vondt av han. Begynte natt til i dag og sånn ca kl 16.00 fikk han den ut stakkar.. [&:]
Men nå er han i storform igjen. [:D] Så nå er det snart natt på klompen her og jeg skal i klubb! [:D]
Håper snuppa di sovner der inne snart.
ORIGINAL: MammaMø og Kråka
Skjønner hva du mener... Våre er ganske sytete og kranglete for tiden, ikke i timer av gangen, men litt hele dagen igjennom [:'(] [:'(] [:'(] Gleder meg til denne perioden er over! Blir irritert på syteunger, og da blir jeg kjeftemamma [&o] [&o] Liker ikke å være kjeftemamma [:o] [&o]
ORIGINAL: Gullklomp
ORIGINAL: MammaMø og Kråka
Skjønner hva du mener... Våre er ganske sytete og kranglete for tiden, ikke i timer av gangen, men litt hele dagen igjennom [:'(] [:'(] [:'(] Gleder meg til denne perioden er over! Blir irritert på syteunger, og da blir jeg kjeftemamma [&o] [&o] Liker ikke å være kjeftemamma [:o] [&o]
Ja, det er kjempe slitsomt! Det må iallefall være slitsomt med TO syteunger [&o] Glad "eldstemann" er over den perioden, og håper Mathea tar litt av han [:'(][8D]
Liker ikke å måtte være kjeftemamma jeg heller, men man MÅ jo bare være litt streng og ikke gi seg [8|]