NÅÅÅÅ

Gullklomp

Forelsket i forumet
er jeg lei av HYLING og syting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:'(][:'(][:'(][:'(]

Det hjalp litt [8D]

Skjønner jeg godt! Vertfall hvis hun har holdt på en stund nå. Men det går over skal du se [:D]
Lykke til!! [:D][:D]

ORIGINAL: Lene1986

Skjønner jeg godt! Vertfall hvis hun har holdt på en stund nå. Men det går over skal du se [:D]
Lykke til!! [:D][:D]

Hun har hylt uten noe stans i en time nå [:'(][&o] Vært stille i 5 min, så krysser fingrene for at hun endelig sovnet [:)]

Her har vi også hatt ekstremt mye hyling i dag!! Men stakkar gutten fikk ikke ut bæsjen sin jo.. [&:]
Har hatt så vondt av han. Begynte natt til i dag og sånn ca kl 16.00 fikk han den ut stakkar.. [&:]
Men nå er han i storform igjen. [:D] Så nå er det snart natt på klompen her og jeg skal i klubb! [:D]

Håper snuppa di sovner der inne snart.

ORIGINAL: Lene1986

Her har vi også hatt ekstremt mye hyling i dag!! Men stakkar gutten fikk ikke ut bæsjen sin jo.. [&:]
Har hatt så vondt av han. Begynte natt til i dag og sånn ca kl 16.00 fikk han den ut stakkar.. [&:]
Men nå er han i storform igjen. [:D] Så nå er det snart natt på klompen her og jeg skal i klubb! [:D]

Håper snuppa di sovner der inne snart.

Huff, stakkars lille vennen [&o]
Deilig at du skal kose deg på klubb idag da [:)]

Snuppa her har endelig sovnet!! [:D]

Skjønner hva du mener... Våre er ganske sytete og kranglete for tiden, ikke i timer av gangen, men litt hele dagen igjennom [:'(] [:'(] [:'(] Gleder meg til denne perioden er over! Blir irritert på syteunger, og da blir jeg kjeftemamma [&o] [&o] Liker ikke å være kjeftemamma [:o] [&o]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Skjønner hva du mener... Våre er ganske sytete og kranglete for tiden, ikke i timer av gangen, men litt hele dagen igjennom [:'(] [:'(] [:'(] Gleder meg til denne perioden er over! Blir irritert på syteunger, og da blir jeg kjeftemamma [&o] [&o] Liker ikke å være kjeftemamma [:o] [&o]

Ja, det er kjempe slitsomt! Det må iallefall være slitsomt med TO syteunger [&o] Glad "eldstemann" er over den perioden, og håper Mathea tar litt av han [:'(][8D]
Liker ikke å måtte være kjeftemamma jeg heller, men man MÅ jo bare være litt streng og ikke gi seg [8|]

ORIGINAL: Gullklomp

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Ja, det er kjempe slitsomt! Det må iallefall være slitsomt med TO syteunger [&o] Glad "eldstemann" er over den perioden, og håper Mathea tar litt av han [:'(][8D]
Liker ikke å måtte være kjeftemamma jeg heller, men man MÅ jo bare være litt streng og ikke gi seg [8|]

Ja det er jo det man må, men er jo ikke gøy å føle at man kjefter, irettesetter og belærer så til de grader med alt for jevne mellomrom hele dagen og uka igjennom... [&:]

åååh jeg kjenner meg igjen i syting og suttring[:'(] det er vel ingen som liker å være kjefte mamma.. men til tider sliter jeg veldig med dårlig samvittighet for at jeg kanskje er litt for utolmodig da jeg til slutt får litt nok[&o]

Back
Topp