Myyyye bevegelse

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Idag er lillemor skikkelig hyper inni magehuset.
Syns d var litt rolig der inne Igår men tenkte det kunne være Pga at jeg hadde feber osv , men hun gav tegn til liv så ble ikke bekymra . Men idag har hun styrt på jevnt helt siden jeg våknet kl 8:p

Så deilig! Merker romstering her så fort jeg setter meg rolig ned, veldig rart å kjenne så lite på denne tiden. Vant til full rulle fra ganske tidlig, men aldri hatt morkaka foran som den er nå.

Morkaka forran her også, så mindre markant liv, men liv. Godt å kjenne

Idag er lillemor skikkelig hyper inni magehuset.
Syns d var litt rolig der inne Igår men tenkte det kunne være Pga at jeg hadde feber osv , men hun gav tegn til liv så ble ikke bekymra . Men idag har hun styrt på jevnt helt siden jeg våknet kl 8:p
Så deilig!♡ Her har det vært mye (!) liv midt på natta to netter på rad nå! :-P Vil nok ikke at mor skal sove, hihi♡♡

Herlig! Lille beveger seg gjerne når jeg legger meg ned på senga etter jobb. Akkurat som for å si at den syns det var deilig vi tok en liten cowboystrekk:-D

Okei :)
Oul tirsdag, gruer og gleder meg :p det her er første gang ja, håper jeg snart kjenner noe jeg og :( blir nervøs.

Er helt vanlig at det tar litt tid før man kjenner liv første gang. Og hvis morkaka ligger foran så er det ikke rart du ikke kjenner så mye :-) kanskje du til og med kjenner no uten at du skjønner hva det er ;-) ei venninne kjente ingenting før i uke 20 så det kommer nok!

Okei :)
Oul tirsdag, gruer og gleder meg :p det her er første gang ja, håper jeg snart kjenner noe jeg og :( blir nervøs.

Jeg er 20+4 i dag og det er først denne uka jeg har kjent typiske spark. Tidligere har jeg bare kjent litt bobler/skrapinger som jeg nok ikke hadde kjent igjen om jeg ikke hadde vært gravid før :)
Jeg har morkaka foran. Mannen min kjenner fremdeles ikke sparkene på utsiden.

Alt er kok brs på oul :) og så kommer plutselig sparkene snikende.

Hyper her også. Usikker på termin her så er ikke sikker på uke. Tror jeg er 19+1 selv. Kjenner spark på utsiden, så mulig termin blir flyttet på ul i morgen

Jeg er 20+4 i dag og det er først denne uka jeg har kjent typiske spark. Tidligere har jeg bare kjent litt bobler/skrapinger som jeg nok ikke hadde kjent igjen om jeg ikke hadde vært gravid før :)
Jeg har morkaka foran. Mannen min kjenner fremdeles ikke sparkene på utsiden.

Alt er kok brs på oul :) og så kommer plutselig sparkene snikende.
I dag har jeg gått en skikkelig hard fjelltur og når jeg satte meg ned når jeg kom hjem er jeg 99% sikker på at jeg kjente bevegelser <3 :D
Men ryggen min derimot, er ødelagt :p var nok ikke helt bra for bekkenet å gå i så ulent å bratt terreng!

I dag har jeg gått en skikkelig hard fjelltur og når jeg satte meg ned når jeg kom hjem er jeg 99% sikker på at jeg kjente bevegelser <3 :D
Men ryggen min derimot, er ødelagt :p var nok ikke helt bra for bekkenet å gå i så ulent å bratt terreng!
Så kjekt med liv :D litt mindre kjekt med bekkenvondt. Det er ei plage :( kjenner på det selv daglig. Kiropraktor har gjort livet mitt mye bedre, da. Så det anbefales på det sterkeste.

Jeg tror det har veldig mye med hvordan babyen ligger og hvor morkaken ligger. Når jeg først kjente det så var det på dagen kjempe sterk og sånn at kjæresten kunne kjenne det. Så jeg mistenker at enten babyen eller morkaken lå annerledes sånn at jeg ikke kunne kjenne det til å begynne med. Er jo vanlig å kjenne det gradvis :)

Kjente der skikkelig for ro netter siden. Der var enten ekkelt. Og rart siden jeg har ett barn fra før. Men i kveld/ natt så har datteren min sovi på magen siden hu er syk og da har babyen sparker hu. Hehe. Ganske deilig å kjenne

Back
Topp