Myyye jobb

camika

Forumet er livet
Nå er det en uke siden vi forlova oss, og jeg syns det er kjempemorsomt å skulle planlegge bryllup.
Nå skal ikke vi gifte oss før i juni -09, så jeg har jo god tid å planlegge på. Jeg har jo også en fødsel å få overstått før bryllupet, så jeg har jo litt å tenke på[8D]

Når jeg leser her så blir jeg litt overvelda over alt som skal gjøres![:o] Alle de små tingene, som pynt og dill og gavelister og duker og blomster osv. Det gjør bare at jeg vil komme i gang, men jeg føler det er enda så lnge igjen at jeg kan ikke begynne nå[:-]

Brudekjoler er jeg begynt å se på, men det er jo ikke noe poeng i å tenke på det nå før fødselen. Jeg gleder emg til et halvt år er gått og jeg endelig kan begynne å planlegge bryllup for fullt[:D] 

er vell egentlig aldri for tilig og starte planlegginga, jeg startet tilig og jeg har fortsatt måttet bestemt meg for at det jeg ikke rekker, rekker jeg ikke og det som er glemt er glemt, er masse småting hele veien som man ikke tenker på engang å når du sta rter tidlig har du større sjans til å komme på alt nipset som ligger bak....

Startet 1.5 år med å planlegge.. Og enda stresser jeg.. Kommer på små ting hele veien jeg må eller skal ha med.. Alt fra pynt, klær til servitørene og alt små dill og dall.. Er faktisk ganske mye som skal falle på plass..

Jeg kunne tenkt meg å begynne nå med skikkelig planlegging. Det jeg tenker mest på er innbydelser og bordkort, for disse skal jeg lage selv. Men så er det jo sånn at kjolen bør være i boks før jeg starter med innbydelsene, for det er den jeg vil gå ut i fra med fargevalg ol. Og den er det ikke noe vits i å tenke så mye på nå som jeg har magen under haka[&:]

Back
Topp