Myyye bedre form!! Over 9 uker!!

Fire-må-det-være!

Glad i forumet
Så herlig... Kjenner at jeg begynner å få energien tilbake!! Var ganske tappet etter jobb i dag, det skal sies.. Men jeg ble "dratt" med på trening i kveld, startet med rolig jogging/rask gange og avsluttet med litt styrke og pilates - 1,5 time ca.. Er nesten 6 uker siden jeg hadde så mye energi, og det er nydelig... Småååkvalm enda ja, men herregud - skal ikke klage, når man ikke henger over dass og spyr lenger;-)
Flere som opplever det samme?? Er 9 uker og 1 dag i dag...

Jeg har det slik...er nå to dager siden jeg kjente noe til kvalmen, ikke sånn kjempematlyst enda
men det kommer seg sikkert....er litt usikker så om det er for godt til å være sant så holder jublingen igjen litt enda. Men kjenner at energien er på tur tilbake...

Er 9+1 jeg og i dag  og jeg kjenner godt magen!

jeg har hatt det helt forferdelig, men plutselig idag, har jeg vasket til helgen, vasket masse klær, vært å kjøpt blomster å plantet, gått tur med hunden, og vært på jobb.
skjønner ikke hva som har skjedd, fra igår liksom;)
håper virkelig det fortsetter sånn:))))) selv om jeg har vært litt små kvalm, er det uuutrolig godt å ha litt energi

Glemte å banke i bordet i går, hehe.. Brekninger og kvalme da jeg våknet i dag, men det ble bedre når jeg fikk kastet i meg litt mat! Er uanset bedre i forhold til energien;-) Ha en flotters dag damer!!!

Tror det var rundt da jeg ble bedre sist, men denne gangen er det mye verre. Er helt ufattelig kvalm og dårlig store deler av morgen og formiddag, i tillegg til sløv og slapp.Og føler at det faktisk har blitt verre i det siste:( GLEDER meg til mer energi og til å få trene!!

Skulle nok ikke sagt det så høyt da, hehe.. Fant ut det i helgen.. Har jobbet i helgen og ellers lite med søvn.. Så joda, hart "ropt i den store telefonen" et par ganger igjen :-/ Meeeen, jeg VET at jeg kan bli flinkere til å legge meg i rett tid og spise litt jevnere.. (vanskelig på jobb av og til)

Back
Topp