Myye vondt nå!!!

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
I dag har vært en særdeles vond dag...
Har noen helt forferdelig vonde kynnere som sitter både i magen og ryggen! Har også vært mye kvalm!!
Hvis jeg skal gå sånn i en heel uke, så kommer jeg til å bli gal[&:]
Sov vel bare et par timer i natt, for jeg våknet hele tiden med kjempe sterke mens smerter...
Nå er jeg skikkelig lei altså!!![:'(]
Irriterer meg at det liksom ikke kan skje noe, men ingen tegn på at det har begynt å åpne seg[>:]

Æsj æsj og atter æsj...

Kjenner at jeg blir så innmari motløs!!! Blir helt fortvila[:(]

Hold ut dite!! det kan umulig være veldig lenge igjen nå.. ta deg en tur i sengehalmen å se om det setter fart på noe!
gjorde et forsøk igår, og fikk forferdelig vonde kynnere regelmessig, og sterke menssmerter hele dagen, men nå er det gått over[8D] tyder vel bare på at han ikke er klar for å komme ut enda. Men du er jo så nærme mål nå, så det kan jo funke for deg[;)]

ORIGINAL: Lilly86

hvordan kjenner man forresten om det har begynt å åpne seg eller ikke?

Man får litt blodig utflod!!!

ahaaa... ja, det har jeg vel hørt før, men kan fort gå litt om hverandre her i denne "gravidjungelen". hørte noe om slimpropp med blod i også, men det trenger altså ikke være tegn på åpning? hmmm... *skriver ned* hehe
får man alltid blodig utflod når det har begynt å åpne seg?
huff, nå spør og graver jeg fælt[&:]

Jeg har ihvertfall alltid begynt å blø litt når det har begynt å åpne seg... Tror det er helt vanlig.
Men hos meg har det aldri gått noe slimpropp!!!

Bare spørr alt du orker du!!![:D]

huff føle me dæ. vi e væl i samme båt vi.[&:]
typen veit ikkje ka han ske jøre lenger, trua mæ me å henge jordmora opp på veggen om ikkje fødselen snart starta sånn at di kunne starte den førr mæ. han bynne å synes d e vældi ubehageli å se at æ har d så vondt å ubehageli uten at nåkka skjer

Nei, får prøve å slå meg til ro med at jeg kjenner det når det er i gang.. men du vet sikkert åssen det er, alle tegn på at noe KANSKJE kan skje snart skal analyseres til hver minste detalj[:D] blir litt smårar av denne ventinga alle og enhver tror jeg...
er det noe som har funka til å sette i gang fødsel på deg før eller??

Huff. Kjipt at dere har det sånn. Stor klem! [:)] Krysser fingrene for at vi alle starter å føde snarest.

håper virkelig du slipper og gå over tiden Dite, sånn at du får det overstått, hver an dag over termin er pyton....klemmer....

Back
Topp