Myter

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Er kviser tegn på guttebaby?
Mener å ha hørt at det har med mengden testesteron å gjøre?
Jeg mener jeg hadde kviser sist, og fikk jente.
Tror dere i det hele tatt at det er noen sannheter blant sånne "myter"?
Alle trodde jo jeg skulle få gutt sist, men prinsessen kom! <3 :-)

Har ikke peiling.
Henger meg egentlig ikke så mye opp i det.
Det kommer det som kommer :)

Trodde kviser og uren hud var jentetegn jeg, men kan hende det er feil. Hadde mye kviser sist jeg også og har jente. Denne annen har jeg hatt litt, men ikke så mye som forrige gang. Har funnet ut at mytene ikke er noe å stole på så prøver å unngå å kjenne etter tegn som kan bekreftes eller avkreftes av myter ;)

slikt tar jeg med ei klype salt! ;) Sist sa vel alle sånne myter at jeg skulle ha jente. Men magefølelsen sa gutt! Mer tru på magefølelsen! :)

Jeg har ikke særlig tro på noen slike myter, det høres for meg mer ut som tilfeldigheter. Jeg har tidligere hatt to ganske like svangerskap, og fått en jente og en gutt.

Jeg tror det er veldig tilfeldig. Noen merker jo knapt at de er gravide, mens må andre legges inn på sykehus. Så er store forskjeller fra person til person.

Er jo uansett femti prosent sjanse for at det er riktig kjønn i forhold til hva tegnene evt sier. :)

Jeg tror ikke så mye på de mytene, for har hørt om både gutt og jente på de samme mytene, men synes det er gøy for det, så leser alle sånne der ting jeg kommer over :D

Back
Topp