Myter og kjerringråd om barnets kjønn...

Sugarplum Fairy

Betatt av forumet
Jeg måtte gå igjennom punktene i denne lista Myter og kjerringråd om barnets kjønn, bare for morroskyld for å se hva slags kjønn som leda, hehe.

Hos meg leder JENTE, med ganske mange mere "påeng" enn gutt.

Fikk naturligvis ikke svart på alle disse spørmålene da, siden jeg ikke kan se tydelig mageform osv. nå.

Hva fikk dere for noe?

Ja, da blir det jo spennende å se etterhvert da, om det stemmer eller ei, hehe ;-)

Åh, så mye bullshit! emoticon Tviler på at jeg kun får jenter fordi min mor har grått hår!
Her er en som er sikrere, men som vi ikke kan bruke før vi er ca 16 uker på vei. Da vil hormonene til babyen påvirke hormonmengdene i vår urin.
Ta et glass med urin, gjerne syltetøyglass med lokk, he he. Gå ut og så rører du da inn 2-3 ss med plumbopulver og lar det stå i en halvtime.
Fargen urinen da får viser om det er mer kvinnelige eller mannlige hormoner i urinen og dette viser jo om du bærer på jente eller gutt!
Blålig eller grønnlig farge gir jente mens brunlig og rødlig farge gir gutt.

jente. har blitt spådd en jente også,men tiden vil vise. Akkurat det samme hva det blir

Tweak skrev:
Åh, så mye bullshit! emoticon Tviler på at jeg kun får jenter fordi min mor har grått hår!

Her er en som er sikrere, men som vi ikke kan bruke før vi er ca 16 uker på vei. Da vil hormonene til babyen påvirke hormonmengdene i vår urin.

Ta et glass med urin, gjerne syltetøyglass med lokk, he he. Gå ut og så rører du da inn 2-3 ss med plumbopulver og lar det stå i en halvtime.

Fargen urinen da får viser om det er mer kvinnelige eller mannlige hormoner i urinen og dette viser jo om du bærer på jente eller gutt!

Blålig eller grønnlig farge gir jente mens brunlig og rødlig farge gir gutt.

Hehehe, joda, men det er nå bare for morroskyld da ;-) Ikke noe å ta alvorlig liksom!

Det er mest "gutte" svar her, men også en del jente.
Men jeg tror fortsatt vi får en jente til :)

Fikk egentlig like mange på både gutt og jente av det jeg kunne svare på.

Kanskje jeg får 2, en av hvert kjønn :P hihi

Hihi, tror jeg får en av hver jeg også, for der var det mye rariteter.. :p

Back
Topp