Mystisk

x1xTrine6

Gift med forumet
Hmmm... Har fått hentelapp på posten på en pakke fra Sandvik.... Har ikke bestillt noe og skjønner ikke en dritt... Får ikke henta den ennå,så jeg lurte på om noen vet hva slags firma eller noe dette kan være?
Døøøør av nysgjerrighet... Var ikke postoppkrav heller...[&:]

ORIGINAL: ~Nahemah~

sandvik er babyverden[;)]
eh... skal si jeg følger med... Men bleieprøvene kommer jo rett i postkassa og de pakkene er jo ikke så store

Nei nå kom gubben! Løper opp på posten jeg....[8D]

Det var leverpostei[&o]..... Og en haug med reklame...
Fikk dobbelt opp...dvs 2 bokser leverpostei og dobbelt med reklame[&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o]

ORIGINAL: Tammis

Hahahahahahaha!!!! Sorry at jeg ler ass.

Men hvorfor i videste allverden får du leverpostei??

He he... Vet ikke hvorfor jeg fikk det...[8|] Får spørre babyverden folka,for det var de som sendte det[&o].... Ungene holdt på å le seg ihjel og gubben lurte på om jeg hadde bestillt leverpostei???? Trokke det nei!!!!... Det er sikkert no reklame greier...[:D][:D]

Hahaha..nå ler jeg godt![:D][:D]

det fikk  eg og to ganger...

ORIGINAL: Tammis

Jeg har ikke mottat noe spesielt med vareprøver selv om jeg krysset av at jeg ville ha.. Elsker freebies.. [:D]

Du kan få en boks leverpostei av meg.... Her:

Må bare tilføye at en gang fikk jeg: bleier,en sutt,vaskemiddel,bind og glidemiddel....Sikkert kjekt å ha liksom[&:]

hihi
[:D][:D] Er godt med leverpostei da [;)]

(argh! skjønner ikke hvorfor jeg ikke får inn de nye smileysene. Trykker på en av dem, men linken kommer ikke inn i svaret på meldinga mi [:@] ).

Det er fordi det er fint å koke grønnsaker og blande leverpostei i og lage barnemat av! Da blir det jernrikt også!!

Back
Topp