Too lateHva enn du gjør, ikke søk på "removing ingrown hair" på youtube...
Du bare måtte si det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Too lateHva enn du gjør, ikke søk på "removing ingrown hair" på youtube...
Men den er syykt låk bare jeg tar borti. Tror jeg ringer legen jegStikker hull![]()
høres ut som en betent hårsekk. Jeg hadde en i lysken som kom og gikk, når den ble så stor som en 5 kroning fikk jeg pencelin. Fikk da beskjed om at om det ikke hjalp måtte den skjæres bort, men den forsvant heldigvis ☺Beklager ekle detaljer på forhånd![]()
For omtrent en uke siden merket jeg at jeg hadde fått en liten kul nedentil. Nærmere bestemt på "venusberget" som det som fint kalles. Den var rødlig og tenkte at det sikkert bare var en kvise, noe jeg en sjelden gang bruker å få der.
Nå er det ganske klart at dette ikke er en kvise. Den har nemlig vokst seg til en kul (på størrelse med en drue kanskje), er hard, øm og blå/lilla i fargen.
Hva i huleste er dette og hva skal jeg gjøre med saken?
Var det legen sa nå også, men liker å være glatt nedentil. Hater egentlig å ha hår der nede, og hvertfall om jeg skal på svømming eller noeBarberer du deg nedentil?
I såfall, SLUTT med det! (Va legens ordre da e fikk en del plager selv)
Det går over stort sett av seg selv, men hvis ikke det er gått over på 1 uke så ring legen.
Ps lykke til hos legen i dag.
Jeg hadde pirket på litt i natt så hadde kommet ut en del selvHvordan gikk tømmingen forresten?
Høres ikke no særlig digg ut![]()
Det høres jo forsåvidt positivt ut i forhold til hva jeg hadde sett for meg daJeg hadde pirket på litt i natt så hadde kommet ut en del selv![]()
Fikk beskjed om å ha på grønnsåpevann og smøre med Fucillin 2 ganger daglig. Om den ikke var minket til mandag måtte den kuttes![]()

Liker å være glatt der. Blir fort mer grisete med hår når det er mensen for eksempel synes jeg. Og vil ikke ha busk når jeg skal badeDet høres jo forsåvidt positivt ut i forhold til hva jeg hadde sett for meg daDa krysser vi fingra for at den minker bra gjennom helga
Fikk også beskjed fra en lege når jeg var i praksis om å ikke barbere meg (så på en operasjon der de fjernet hud med hårsekker under armen), men klarer liksom ikke slutte. Føler meg brått litt mer sexy når det er glatt daMen siden jeg barberer så sjelden uansett har jeg trua sambo om at jeg skal slutte helt
![]()
Absolutt å foretrekke jaLiker å være glatt der. Blir fort mer grisete med hår når det er mensen for eksempel synes jeg. Og vil ikke ha busk når jeg skal bade![]()
Men hun mente at om jeg absolutt måtte barbere så burde jeg:Absolutt å foretrekke ja![]()
Gode tips, skal jeg ta med megMen hun mente at om jeg absolutt måtte barbere så burde jeg:
-Bruke mannehøvel. De er visst mer sensitive siden de er ment for ansiktet
- Ha på antibakteriell krem etter barbering
Alltid brukt mannehøvler da jeg barberte. Syns mach4 er mye bedre enn de til damer. Men jeg anbefaler voksingMen hun mente at om jeg absolutt måtte barbere så burde jeg:
Men hun mente at om jeg absolutt måtte barbere så burde jeg:
Prøvd flere men reagerer voldsomt på demHva med hårfjerningskrem? Da blir det ikke så stubbete