J
Jentemamma♡
Guest
Hvordan var 3D??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå så kjekt gleder meg til min tur så bra at hun er aktiv og trives spennende med bildeoppdatering :-DHei :-D Joda det gikk fint det, alt bra med lille frøkna, veier 1160g. Men hu likte godt å holde hendene eller føtter oppe ved hodet da. Han som tok ul prøvde virkelig alt han kunne å få bra bilder, prøvde lenge og. Veldig aktiv jente sa han Hehe.. Hun var ikke den letteste å ta bilder av, men ble da noen. Og fikk jo et inntrykk av hvordan hun ser ut tullejenta
Det at hun var så aktiv tydet bare på at hu har det bra der inne sa han, og det er jo det viktigste Skal prøve å legge ut et bilde eller to etterpå
Når skal du ? syns det var veldig artig å se henne på den måten nå har jeg lagt ut et bilde i bildetråden minÅå så kjekt gleder meg til min tur så bra at hun er aktiv og trives spennende med bildeoppdatering :-D
Jeg skal 22 mai :-D er da 29+1Når skal du ? syns det var veldig artig å se henne på den måten nå har jeg lagt ut et bilde i bildetråden min
Gøy! Bare å glede segJeg skal 22 mai :-D er da 29+1