Myrsnipe-tendenser.

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg kan ikke noe for det, men jenta mi er den VAKRESTE babyen av alle babyer i hele verden.
Jeg ser babyer overalt, på butikken,helsestasjon, ute på tur, og alle er kjempesøte, men ingen kan måle seg med jenta mi!

Det er jo helt utrolig hvordan man er bygd, for å elske det lille vesenet sitt.

Tror familien min er temmelig lei av å høre hvor perfekt babyen min er (haha), så måtte blåse meg ut her litt!

Regner med at alle her har kraftige myrsnipetendenser? :D :D

Det er hun ikke det så!;) Det er Oliver James som er den vakreste og peneste babyen!!!:D Så det så:p

Føler det sånn selv:D

Det er hun ikke det så!;) Det er Oliver James som er den vakreste og peneste babyen!!!:D Så det så:p

Føler det sånn selv:D
haha, det er så komisk at man føler så mye for sin egen baby at jeg klarer ikke å slutte å le. Hadde ikke forventet eller trodd at jeg kunne elske noen så mye! :O

Og JA, gutten din er innmari fin(!!). But hes got nothing on my baby :P

haha, det er så komisk at man føler så mye for sin egen baby at jeg klarer ikke å slutte å le. Hadde ikke forventet eller trodd at jeg kunne elske noen så mye! :O

Og JA, gutten din er innmari fin(!!). But hes got nothing on my baby :p

Jeg hadde forventet det,men ikke sååå syyyyyyyyyykt overdosemosemasse gjerne:Heartblue:Heartblue:Heartblue:HeartblueHan er mitt alt:love7

Skal vi slåss:thefinger

Hahaha dere kan bare stoppe, for er mine barn som er de fineste:P
hahaha..

er merkelig hvordan dette med synet på andres sine babyer endrer seg når man får sin egen :) og jeg husker så godt at når jeg ventet nr 2, så var jeg litt redd egentlig..fordi jeg syns det var vanskelig å se for seg at jeg kom til å elske et annet barn like mye som første ungen..og ikke minst, "kom jeg til å syns babyen er like vakker?" Hehe men jammen så er følelsene og synet det samme på både nr 1, 2 og 3 :D:D:D

Hahaha dere kan bare stoppe, for er mine barn som er de fineste:p
hahaha..

er merkelig hvordan dette med synet på andres sine babyer endrer seg når man får sin egen :) og jeg husker så godt at når jeg ventet nr 2, så var jeg litt redd egentlig..fordi jeg syns det var vanskelig å se for seg at jeg kom til å elske et annet barn like mye som første ungen..og ikke minst, "kom jeg til å syns babyen er like vakker?" Hehe men jammen så er følelsene og synet det samme på både nr 1, 2 og 3 :D:D:D

Jeg tar gjerne å slåss med deg også altså!! Selv om jeg ikke er så stor, har jeg mange skjulte muskler. haha!!
:violent001

Ja, det du skriver der med nestemann har jeg faktisk allerede tenkt på.
Jeg forguder jo Oliver James over alt og han er min alt, kommer det til å bli helt likt med neste. Førstefødte liksom. Samtidig tenker jeg jo såklart gjør man det...:Heartbigred

Ingen slår denne karen!! :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred:love7

DSC_2025.JPG

Penere enn ALLE :angel4

Hilsen en definitiv myrsnipe......

Jeg tar gjerne å slåss med deg også altså!! Selv om jeg ikke er så stor, har jeg mange skjulte muskler. haha!!
:violent001

Ja, det du skriver der med nestemann har jeg faktisk allerede tenkt på.
Jeg forguder jo Oliver James over alt og han er min alt, kommer det til å bli helt likt med neste. Førstefødte liksom. Samtidig tenker jeg jo såklart gjør man det...:Heartbigred

Hahah *bretter opp emrene* :P:D

Hehe hos meg så har det vært helt likt hvertfall :) har ikke én unge som jeg elsker mer lissom :)

Haha du er ikke alene :P Er slik jeg og. Ingen er jo penere enn vesla mi <3 hihi.. trodde ikke det gikk ann og elske noen så mye :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Lurer på hva andre foreldre tenker når de ser min søte snupp som er til å spise opp! Misunnelig ja! Haha! Neida :P (Joda:-) )

Lurer på hva andre foreldre tenker når de ser min søte snupp som er til å spise opp! Misunnelig ja! Haha! Neida :P (Joda:-) )

Hahaha klarer du ikke å bestemme deg?:P haha..

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes lillebror er mye penere enn det storebror var og er :oops::rolleyes: (og de er ganske like egentlig :p)

Det har nok med at lillebror er skjønn liten baby som bare smiler og ler, mens broren holder et helvettes 3-årstrass-lurveleven hveeeeer dag :eek:o_O

INGEN slår prinsessen min! ♡ hun er den nydeligste og er så sukkersøt at hun kan spises opp. Så det så :D

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes lillebror er mye penere enn det storebror var og er :oops::rolleyes: (og de er ganske like egentlig :p)

Det har nok med at lillebror er skjønn liten baby som bare smiler og ler, mens broren holder et helvettes 3-årstrass-lurveleven hveeeeer dag :eek:o_O

Når jeg tenker meg om..så er det litt sånn når jeg har sett på babybilder av den/de andre babyene jeg har hatt.. hehe når nr 1 kom, hadde jeg aldri sett noe søtere. Så kom nr 2, og da syns jeg noen av bildene fra første snupp ikke var like søte lenger:eek: når nr 3 kom, så syns jeg han var søt, men litt rar.. hahaha.. men da har det vært nyfødt-bilder da :P

Kjenner til trassen! Første barnet fylte 3 rett etter jeg fikk nr 2.. tjohoo for et leven det kunne være :P men det går over;)

Back
Topp