Myrringer, strekk!

HeidiR

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Har så utrolig mye murringer, stikkinger i nederst i magen. Innimellom når jeg nyser eller hoster så knyter det seg. Fikk barn sommeren 2013, men husker ikke om det var slik da Er det normalt. Er bare 4+4 i dag, fikk 1-2 på graviditetstest i går, synes også dette var litt lite? Merker jeg er nervøs for enten å miste eller være gravid utenfor livmor. Har ikke hatt noen blødninger!
 
Jeg har hat mye murringer i dag, men egentlig helt siden jeg fikk positivtest.
Det er helt normalt.
 
Kjenner følelsen ;) spesielt host og nys hehe..
1-2 uker indikerer da kanskje at du hadde sen eggløsning el at spiren festet seg senere enn antatt hos deg:)
 
Da prøver jeg en ny til helgen, hvis det ikke er noen forandring får jeg dra til legen å ta hcg måling
 
Er du 4+4 så er det vel riktig med 1-2 på digital? Den regner jo fra unnfangelsen, og ukene regner man fra første dag i siste mens, altså 2 uker før det igjen..m
 
Jeg fikk 1-2 på 10 dpo.. 4+4 tilsier vel 18 dpo el noe og da skulle det vært 2-3 sånn sett...
Så derfor jeg lurte på om el kanskje kunne vært senere ?:)
 
Jeg fikk også 2-3 sent, hva skjedde med tiden da positiv test var positiv test og alt dette andre ikke fantes på samme måte :bored:
 
Har så utrolig mye murringer, stikkinger i nederst i magen. Innimellom når jeg nyser eller hoster så knyter det seg. Fikk barn sommeren 2013, men husker ikke om det var slik da Er det normalt. Er bare 4+4 i dag, fikk 1-2 på graviditetstest i går, synes også dette var litt lite? Merker jeg er nervøs for enten å miste eller være gravid utenfor livmor. Har ikke hatt noen blødninger!

Kjenner meg veldig igjen i stikking/knyting nederst i magen ved host/nys... :p tror det er normalt, jeg hadde det i allefall slik sist gang også ;)
 
Vært masse strekk/murringer her også. Kjenner det igjen fra første :)
HCG produksjonen varierer veldig fra person til person, og graviditet til graviditet, så at det står 1-2 skal du ikke bekymre deg for.
Sto det her også i samme tiden, og har tatt blodprøver for kontroll av HCG tre ganger nå pga jeg har høyrisiko svangerskap. Fin stigning :)
 
Jeg fikk 1-2 på 10 dpo.. 4+4 tilsier vel 18 dpo el noe og da skulle det vært 2-3 sånn sett...
Så derfor jeg lurte på om el kanskje kunne vært senere ?:)
Jeg hadde positiv EL test 25 og 26.oktober og tok CB digital i går, så ca 14 dpo, så da stemmer det nok med 1-2. Har hatt syklus på 30 dager de to siste gangene
 
Back
Topp