Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brukt det i 8 mnd nå. Har pcos og svært skjelden EL/blødning av meg selv, men etter jeg begynte med det har jeg fått en regelmessig syklus på ca 32 dager. Har enda ikke blitt gravid..
Hva er det og hvor får man tak i det?Noen her som har erfaring med Myo-Inositol?![]()
Dette har jeg aldri hørt om før, men ble nysgjerrig og måtte søke litt. Frøyaklinikken har skrevet om det, så da må det jo være bra?[emoji4]Vis vedlegget 243616
Hva er det og hvor får man tak i det?
Så dumt at du ikke er blitt gravid.
Har du hatt noen bivirkninger med de? Vet du om man kan begynne på de midt i en syklus? Mener jeg hadde EL i går og lurte på om jeg skulle begynne i morgen. Men er redd jeg klusser det til..
Dette produktet fikk jeg lyst til å prøve. Men har ikke pco/pcos. Ser det er utsolgt på urtesenteret. Andre steder man kan få tak i det? Tar man det hele syklusen?
De selger på iherb.com, da heter det bare inositol. Frøyaklinikken anbefalte merket Solgar.
Da har jeg bestilt inositol, melatonin og q10[emoji5] Men håper jeg blir gravid i disse dager, er på sd 13 i dag. Om ikke er planen klar [emoji1303]
Kjøpte jeg også. Kunne visstnok hjelpe på melkeproduksjon (noe som de med pcos kan ha problem med, det visste jeg ikke før jeg kom over frøyaklinikken) og at det ikke er like stor sjanse for å få svangerskapsdiabetes. Så tenker jeg må prøve[emoji4]
Satser på du ikke trenger å begynne da[emoji6]
Da har jeg bestilt inositol, melatonin og q10[emoji5] Men håper jeg blir gravid i disse dager, er på sd 13 i dag. Om ikke er planen klar [emoji1303]
Kjøpte jeg også. Kunne visstnok hjelpe på melkeproduksjon (noe som de med pcos kan ha problem med, det visste jeg ikke før jeg kom over frøyaklinikken) og at det ikke er like stor sjanse for å få svangerskapsdiabetes. Så tenker jeg må prøve[emoji4]
Satser på du ikke trenger å begynne da[emoji6]
Ammer du nå? Eller tenkte du når du blir gravid?
Har akkurat blitt gravid ved hjelp av IVF[emoji4] Men vet ikke helt om jeg tør å begynne å bruke noe under graviditeten som ikke er avtalt med lege. Så tror jeg bare venter litt og ser an. Skal hvertfall lese meg litt opp.