Mykt, men ikke modent?

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Jentungen har tatt til vettet og lagt seg med hodet ned i dag!!! Jippi :) er 38+2 i dag.

Han sjekket likesågodt hvordan ståa var og han sa at det var mykt men ikke modent og da lukket. Hva vil det si egentlig?
Er ikke mykt modent? Merkelig.

Håper noen vet???
 
Så bra at ho ligger rett [emoji4]
mykt men ikke modent betyr vel at det er noe på gang, men fra ikke modent til fødsel tar det minst et døgn, gjerne mer. Dvs, ho kommer ikke helt enda, men det nærmer seg [emoji6]
 
Så bra at ho ligger rett [emoji4]
mykt men ikke modent betyr vel at det er noe på gang, men fra ikke modent til fødsel tar det minst et døgn, gjerne mer. Dvs, ho kommer ikke helt enda, men det nærmer seg [emoji6]
Ja er sååå glad for at ho har snudd seg :)

Det stikker så alvorlig i tissen min så jeg holder på å stupe så kjenner godt at ho ligger å dytter nedover gitt.

I morgen har storebror bursdag så ho kan godt være inne noen dager til hehe. En uke da sier vi hehe :)
 
Ja er sååå glad for at ho har snudd seg :)

Det stikker så alvorlig i tissen min så jeg holder på å stupe så kjenner godt at ho ligger å dytter nedover gitt.

I morgen har storebror bursdag så ho kan godt være inne noen dager til hehe. En uke da sier vi hehe :)
Kan forresten ta mange uker også, selv om det er modent. Bare sånn at eg ikkje gir deg falske forhåpninger...Men unner deg veldig å slippe å gå mye mer enn ei uke [emoji6]
 
Kan forresten ta mange uker også, selv om det er modent. Bare sånn at eg ikkje gir deg falske forhåpninger...Men unner deg veldig å slippe å gå mye mer enn ei uke [emoji6]
Hehe. Jeg regner med at dette tar tid så det går bra :)
Jeg bare lurer på hva som da er forskjell på mykt og modent. Er jo to uker til termin så må nok bare smøre meg med tolmodighet :)
 
Jippi :happy: Så bra hun snudde seg!!

Jeg fikk beskjed på torsdag at det var mykt og modent, men foreløpig lukket. Så jeg er like blank som deg :wacky:
 
Back
Topp