myke gulpekluter

turboquattro

Gift med forumet
hvor selger dem myke gulpekluter? har kun funnet noen som var stive selv etter mange vask.

sånne flanellskluter... de er myke :) Kalles flanellsbleier også.. ganske store, men du kan jo bare dele de i to feks...  Hadde endel av de til T og brukte de under hodet hans i senga for å spare litt på laken og putetrekk..

Dollface skrev:
sånne flanellskluter... de er myke :) Kalles flanellsbleier også.. ganske store, men du kan jo bare dele de i to feks...  Hadde endel av de til T og brukte de under hodet hans i senga for å spare litt på laken og putetrekk..

hvor selges dem disse (føler meg en smule blond nå)?

mini drar disse opp i ansiktet når han skal sove så litt upraktisk med de stive jeg har kjøpt til nå.

turboquattro skrev:

Dollface skrev:

mini drar disse opp i ansiktet når han skal sove så litt upraktisk med de stive jeg har kjøpt til nå.

jeg trooor jeg kjøpte mine på sparkjøp faktisk..  men det er jo bare å høre på kid/princess også :)

Dollface skrev:

turboquattro skrev:

Dollface skrev:

jeg trooor jeg kjøpte mine på sparkjøp faktisk..  men det er jo bare å høre på kid/princess også :)

tusen takk!  da skal jeg innom kid og princess etterpå.

Vet de har på princess. Ellers så har de noen supergode noen på babyshop. :)

Jeg kjøpte fra name it tror jeg. Synes de er de beste når det gjelde det å suge til seg gulp og søl.
Og synes ikke de er så harde heller, til tross for maaange runder i vask og tørketrommelen.

Jeg kjøpte mine på sparkjøp. 
Når jeg har hatt de i tørketrommelen er de myke og deilige.
hjemme hos mamma er de stive, for hun har ikke tørketrommel.

Gasklutene fra NameIt er kjempemyke og finnes i fine farger. Tror det koster 129 kr for en pakke med 8 kluter. Evt kan du bruke flanellsbleier fra Spar Kjøp. Ikke kjøp gasklutene derfra.. De er skikkelig stive og harde... og de krymper MYE i vask. Jeg har tørketrommel som jeg tørker alle kluter og håndkler til lille i, men klutene fra Spar Kjøp er like stive hver gang. Jeg gikk på en smell og kjøpte to pakker, men har pakket bort alle...

De har noen på Kid også, men de må ha et par runder i vaskemaskin og tørketrommel før de blir myke... men de tar ikke til seg og holder like godt på gulpet som Name It sine.

liker veldig godt de fra name it. Men aldri opplevd at slike kluter er stive.. men tromler da, har sikkert noe å si det.

Jeg kjøpte noen greier det sto kosekluter på. De virka myke og gode da. Men hvor bra dem trekker til seg gulp aner jeg ikke... :)

jeg har bare vært fornøgd med de fra name-it.
de er jo litt fine med masse farger og mønster også :D (ikke at det er så viktig men.. :p)

Back
Topp