turboquattro
Gift med forumet
hvor selger dem myke gulpekluter? har kun funnet noen som var stive selv etter mange vask.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sånne flanellskluter... de er myke :) Kalles flanellsbleier også.. ganske store, men du kan jo bare dele de i to feks... Hadde endel av de til T og brukte de under hodet hans i senga for å spare litt på laken og putetrekk..Dollface skrev:
turboquattro skrev:
sånne flanellskluter... de er myke :) Kalles flanellsbleier også.. ganske store, men du kan jo bare dele de i to feks... Hadde endel av de til T og brukte de under hodet hans i senga for å spare litt på laken og putetrekk..Dollface skrev:
hvor selges dem disse (føler meg en smule blond nå)?
mini drar disse opp i ansiktet når han skal sove så litt upraktisk med de stive jeg har kjøpt til nå.
Dollface skrev:
turboquattro skrev:
hvor selges dem disse (føler meg en smule blond nå)?
mini drar disse opp i ansiktet når han skal sove så litt upraktisk med de stive jeg har kjøpt til nå.
jeg trooor jeg kjøpte mine på sparkjøp faktisk.. men det er jo bare å høre på kid/princess også :)