Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres bra ut. Men håpet på å finne noe litt finere enn joggebukser også.Lindex sine joggebukser i velour bodde storebror i husker jeg, elsket de
Name it kanskje? de har i hvertfall hatt litt finere sele/sparkebukser tidligereHøres bra ut. Men håpet på å finne noe litt finere enn joggebukser også.
Takk, skal se mer på name it.Name it kanskje? de har i hvertfall hatt litt finere sele/sparkebukser tidligere
Har sett på de på nettet og tenkt at det var et slags dongeri-stoff. Men er det mer bomull? Tynne eller tykke?Memini mario pant. Litt dyrere men utrolig gode og myke. Kjempe fine også! mye finere på enn på bilde!
Har sett på de på nettet og tenkt at det var et slags dongeri-stoff. Men er det mer bomull? Tynne eller tykke?
Det har jeg også letet etter! Finnes visst ikke om høsten nei. :/Kjøpte lin på sommersalget men ikke vanlig på høsten det....:/
Det har jeg også letet etter! Finnes visst ikke om høsten nei. :/
Takk for tips, det må jeg følge med på. Nydlige klær.Da bør dere sjekke ut minilin på instagram og facebook! Utrolig mye fine lin klær som snart kommer for salg
Takk for tips, det må jeg følge med på. Nydlige klær.
Ja det var mye fint der.Ja jeg ble meget betatt! Kom helt tillfeldigvis over de inne på instagram