Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja hva er best? Junior har nå en myk kant som man knyter fast.. Den er nå etter 18 mnd temmelig slapp...
De stive er jo veldig tykke så tenker de kanskje er dårlig på luftsirkulasjon?
Tenker en stiv er bedre i forhold til kvelningsfare, barnet kan ikke begrave fjeset i den. Er samme årsak til at man anbefaler fast madrass til baby, hvis de skulle snu seg og få fjeset ned er det større sjanse for at de får puste om de ikke ligger mot noe veldig mykt.
Stiv fordi den står av seg selv og har ikke disse skumle trådene som noen barn har greid å få rundt halsen. Stiv sengekant blir litt som en del av sengen
Jeg har kjøpt en og husker ikke om den er myk eller stiv, bryr meg ikke noe om det heller så lenge den sitter godt fast og ikke bøyer seg osv. Mamma har brukt ulike sånne på oss fire barna og det har gått bra med oss alle Tror ikke man trenger å stresse med sånt så mye som en del her inne gjør.
Vi har myk som vi har knytt fast - de trådene kjem ikkje lille til å få i ansiktet da eg har knytt de med knute som ikkje sklir opp eller kan rives opp, i allefall klarer ikkje en liten baby det! har Bedside Crib. I sprinkelsenga ser vi an hvordan baby er