myk bag

jas

Forumet er livet
noen av dere som har det?
Hva mener dere om den?Liker dere den, eller??

Har myk bag i min Troller vogn, og kan ikke si annetenn at jeg er fornøyd! Den er lett å bære, og vesla sover godt i den på dagtid i stua. Ingenting vondt å si i det hele tatt.

Har myk bag til brio vogna mi, er stor fornøyd jeg da[:D]
Kian sover så godt i den, trangt og trygt.
Har den i stua når vi ikke triller. Kan sove der i timesvis. Det gjorde han ikke før når han lå i den gamle vogna jeg hadde. Den var større.

Jeg har også mykbag, og er jo fornøyd med den nå. Men ulempen med den er at snuppa snart allerede har vokst ut av den, pluss at det er dårlig plass til voksipose når den snart skal brukes! Så her er det både plusser og minuser synes jeg! Hadde jeg ikke hatt denne vognen etter første jenta mi, så hadde jeg ønsket meg en dypvogn den gangen her, spesielt siden vi har barn som skal ut på vinteren i den perioden de vokser godt!!
Liker ikke helt å legge voksiposen i sportsdelen, blir så åpent med tanke på trekk/vind og snø!!! Men, gjorde det jo forrige gang, og det funker jo [8|]
Kan hende jeg har veldig liten mykbag da, skal jo innrømme at jeg ikke har sett på de variantene som selges i dag [:)]

ORIGINAL: lucky2

Jeg har også mykbag, og er jo fornøyd med den nå. Men ulempen med den er at snuppa snart allerede har vokst ut av den, pluss at det er dårlig plass til voksipose når den snart skal brukes! Så her er det både plusser og minuser synes jeg! Hadde jeg ikke hatt denne vognen etter første jenta mi, så hadde jeg ønsket meg en dypvogn den gangen her, spesielt siden vi har barn som skal ut på vinteren i den perioden de vokser godt!!
Liker ikke helt å legge voksiposen i sportsdelen, blir så åpent med tanke på trekk/vind og snø!!! Men, gjorde det jo forrige gang, og det funker jo [8|]
Kan hende jeg har veldig liten mykbag da, skal jo innrømme at jeg ikke har sett på de variantene som selges i dag [:)]

Er akkurat dette jeg også tenker endel på også..
Får liksom ikke plass til dyna eller voksiposen når den skal tas i bruk...
Adrian har blitt ganske lang, så han fyller snart baggen han også..

Vi har heldigvis en vogn til vi da, så kan bare bruke den på vinteren..-men den er litt eldre og knirker og piper når jeg triller, så det er jo noe minus med den også..
(er vel egentlig et luksusproblem detta da, men alikevel..)

Back
Topp