Myggspray

Vet ikke.. Jeg tør ikke av den grunn at jeg fødte prematurt 3 dager etter jeg brukte det sist svangerskap. Selv om grunnen var en infeksjon og hadde sikkert ingenting å gjøre med myggsprayen ;)

Jeg fant ingen advarsler på pakka, så jeg har brukt det i sommer. Men mygga rulle og ikke spray da...

Jente født 2011
Venter en liten 08.01.2014

Jeg spurte på apoteket og de sa at det ikke burde brukes. Det sto på den jeg så på, at den ikke skulle benyttes til barn under 3 år og da mente hun at den ikke var trygg for gravide heller. ... Så her sitter jeg med 1000 myggstikk..... :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da skal jeg holde meg unna. Men leste at lavendel var noe myggen ikke likte, så kanskje prøve det :)

Andremann på vei ❤

Jeg har brukt sitronella, og når vi har sittet ute har vi brukt lys med sitronellalukt. vet ikke helt om det har hjulpet. jeg har fått noen stikk, men ikke så mange.

Er det som vet noe om hvordan det er med flottmiddel til kjæledyr? Veterinæren sa det var like stor risiko å få flott som å bruke flottmiddel, men jeg har ikke helt tillit til han.... Det er heldigvis ikke noe særlig flott her, men vi skal på ukestur til Rogaland, og sist vi var der fikk hunden mye flott. Jeg har fått resept og kjøpt middelet med tanke på den turen. Det står ikke noe i bruksanvisningen, og de på apoteket visste ikke.... Skal jeg tørre å bruke det, eller ikke???

Back
Topp