Myggnetting?

Sandra1987

Glad i forumet
Vi skal ha babyen inne hos oss på soverommet vårt, men nå som det er så varmt må vi ha verandadøren litt oppe, hvert fall vinduet. Viss ikke blir det veldig varmt og klamt og det blir vanskelig og sove. Vi har persienne på vinduet, men ingen ting foran døren. Det kommer inn veldig mye mygg og vi har fått masse myggstikk. Jeg vil naturligvis ikke at babyen skal få masse myggstikk, så det jeg lurer på er om noen vet om det er mulig og få tak i en slags myggnetting til vinduet eller døren? Eller en annen lur ide så ikke vi blir spist opp om natten :)

❤Termin 15 juli❤

På Clas ohlson og div lignende butikker, har myggnetting til vindu og dør med glidelås eller borrelås. Veldig praktiske. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Åååå det var lurt!! Det skal jeg investere i også

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Jente 21.06.13 (Termin 05.07.13)

Så de hadde på Europris her om dagen også. Vi skulle hatt nye myggnettinger til soverommene. Vi har borrelåsen rundt til vinduet vårt, men jentene har byttet vinduer, så de har ikke lenger. Men aner ikke hvor jeg har gjort av nettingene heller da så. Vi har dørene oppe mellom rommene våre, så må nesten ha på alle 3 soverommene, har bare ikke kommet så langt. Kjøpte forøvrig på ClasOhlson sist, men de på Europris er de samme, jernvaren har ofte også, men de koster ofte mer, selv om det er de samme.

Back
Topp