Myggnetting emmaljunga egde duo

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Hvor er det egentlig meningen krokene på myggnettingen skal festes? Og solskjermingen som ligger inni hetta på vogna?

Bare brukt myggnettingen til nå og festet krokene på metallpinnen som er inni der en finner håndtakene på bagdelen men vet ikke om det er der det er beregnet å feste dem?? Bare brukt den når ho har sovet ute ett par ganger og har ikke villet bruke så mye tid på å stusse i det da.....

Myggnettingen fester jeg ved rosa markering og drar til rød markering for å stramme:
ImageUploadedByBV Forum1420474434.490223.jpg

Ang solskjermingen har jeg stort sett latt den henge løst når vi går tur, rett og slett for å flytte den etter solen. Men den skal egentlig festes på styrehåndtaket. Vogna er uti bilen (sittedel vi bruker nå) så jeg får ikke vist deg :)

Myggnettingen fester jeg ved rosa markering og drar til rød markering for å stramme:
Vis vedlegget 97530

Ang solskjermingen har jeg stort sett latt den henge løst når vi går tur, rett og slett for å flytte den etter solen. Men den skal egentlig festes på styrehåndtaket. Vogna er uti bilen (sittedel vi bruker nå) så jeg får ikke vist deg :)

Kreativt :-)

Er på siden jeg har festet den som du viser, men lengre fremme tror jeg, for om ikke vil det bli "hull" på siden av hetta på vogna.... Får sjekke bedre ut en dag ;)

Kreativt :-)

Er på siden jeg har festet den som du viser, men lengre fremme tror jeg, for om ikke vil det bli "hull" på siden av hetta på vogna.... Får sjekke bedre ut en dag ;)
Det skal bli tett ved kalasjen når den strammes til det røde :) Den vil gå under enden på kalasjen, men det vil du se i praksis :)

Det skal bli tett ved kalasjen når den strammes til det røde :) Den vil gå under enden på kalasjen, men det vil du se i praksis :)

Fester du den på siden med hetta??

Ut fra bildet tenkte jeg nemlig pila var på enden mot håndtaket så fikk det ikke til å stemme.... ;)

Hva gjør dere med solskjermingen når dere bruker myggnettingen?? Foreløpig bare brukt myggnettingen når ho har stått stille så har da lagt solskjermingen over hetta men skal en gå med vogna ser jo det litt rart ut ;)

Back
Topp