Myggnettign til OTH? + regntrekkspørsmål

Lisemor_

Forumet er livet
Er det en egen eller passer hvilkensomhelst? [:)] Trenger egentlig både til bagdel, sprotsdel og tvillingvogna. Ser for meg at de orginale er sviiindyre [&:]

universal funker kjempefint - brukte d til bag og sportsdelen.....[:D]

ORIGINAL: Niceday

universal funker kjempefint - brukte d til bag og sportsdelen.....[:D]

dette brukte vi og var kjempefornøyd med det. Kjøpes i barneutstyrsforetninger, der de selger vogner- evnt på nettbutikker[;)]

okei, takk! [:)][:)]
et spørsmål til.. det regntrekket som følger med vogna.. er det kun for sportsdelen? skulle bruke det første gang idag, men fant ikke helt ut av det...

Jeg likte ikke helt det universal myggnettingen på oth vogna. For fikk det ikek skikkelig rundt vogna og katter og slkt kunne da hoppet oppi og lagt seg på ungen. Men nå vet jeg ikke om myggnettingen som er orginal blir litt strammere og bedre, for har aldri prøvd det

ORIGINAL: Lisemor_

et spørsmål til.. det regntrekket som følger med vogna.. er det kun for sportsdelen? skulle bruke det første gang idag, men fant ikke helt ut av det...

Jeg brukte også et helt vanlig universalregntrekk til bagdelen fordi jeg ikke likte plasttrekket noe særlig.. så vet desverre ikke om det er men til bag eller sportsdel. Brukte regntrekket som fulgte med kun til sportsdelen få ganger også fordi jeg syns det var så stivt og tett[;)] Men så er vogna mi noen år så kan jo ha skjedd en liten endring på det punktet også..

Et universalregntrekk koster jo ikke allverdens heller.. betalte 100kr i sverige for mitt og vet det finnes en god del ute på finn også..

ORIGINAL: Juhuuuuu!!!

ORIGINAL: Lisemor_

Jeg brukte også et helt vanlig universalregntrekk til bagdelen fordi jeg ikke likte plasttrekket noe særlig.. så vet desverre ikke om det er men til bag eller sportsdel. Brukte regntrekket som fulgte med kun til sportsdelen få ganger også fordi jeg syns det var så stivt og tett[;)] Men så er vogna mi noen år så kan jo ha skjedd en liten endring på det punktet også..

Et universalregntrekk koster jo ikke allverdens heller.. betalte 100kr i sverige for mitt og vet det finnes en god del ute på finn også..

Der sa du noe!! Finn er tingen! Takk for tips!

brukte universal regntrekk til trille på min OTH, da får du d over håndtaket[;)]

brukte universal på bag og sportsdel, da de blanke sprekker så fort d nærmer seg minusgrader....
følger med regntrekk til sportsdel når du kjøper ny vogn og følger med på bag'en om du kjøper den utnom hvertfall.....[:)]

ORIGINAL: Niceday

brukte universal regntrekk til trille på min OTH, da får du d over håndtaket[;)]

brukte universal på bag og sportsdel, da de blanke sprekker så fort d nærmer seg minusgrader....
følger med regntrekk til sportsdel når du kjøper ny vogn og følger med på bag'en om du kjøper den utnom hvertfall.....[:)]

okei.. jeg fikk ikke med det regntrekket til bagdelen da [&o] kjøpte vogna i juni ifjor. Et halvt år før gutten min ble født. Kan ikke akkurat komme med den nå... [8D] Jaja.. Men takk for svar [:)][:)][:)]

Back
Topp