Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Niceday
universal funker kjempefint - brukte d til bag og sportsdelen.....[:D]
ORIGINAL: Lisemor_
okei, takk! [:)][:)]
et spørsmål til.. det regntrekket som følger med vogna.. er det kun for sportsdelen? skulle bruke det første gang idag, men fant ikke helt ut av det...
ORIGINAL: Juhuuuuu!!!
ORIGINAL: Lisemor_
okei, takk! [:)][:)]
et spørsmål til.. det regntrekket som følger med vogna.. er det kun for sportsdelen? skulle bruke det første gang idag, men fant ikke helt ut av det...
Jeg brukte også et helt vanlig universalregntrekk til bagdelen fordi jeg ikke likte plasttrekket noe særlig.. så vet desverre ikke om det er men til bag eller sportsdel. Brukte regntrekket som fulgte med kun til sportsdelen få ganger også fordi jeg syns det var så stivt og tett[;)] Men så er vogna mi noen år så kan jo ha skjedd en liten endring på det punktet også..
Et universalregntrekk koster jo ikke allverdens heller.. betalte 100kr i sverige for mitt og vet det finnes en god del ute på finn også..

ORIGINAL: Niceday
brukte universal regntrekk til trille på min OTH, da får du d over håndtaket[;)]
brukte universal på bag og sportsdel, da de blanke sprekker så fort d nærmer seg minusgrader....
følger med regntrekk til sportsdel når du kjøper ny vogn og følger med på bag'en om du kjøper den utnom hvertfall.....[:)]