Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funker bedre med roll on spray fra apoteket. (Kjøpte i Sverige) blir ikke stukket når jeg sitter ute. Ikke lukter det vondt hellerSjekka rema, Nille og europris uten hell i går.... Spurte ikke på Europris da.... Får prøve på nytt på en av di to i morra![]()
Særlig samboer som reagerer sånn på stikk så går gjøre alt for at han skal slippe det og for at jeg skal slippe å høre at det klør ;-p
Funker bedre med roll on spray fra apoteket. (Kjøpte i Sverige) blir ikke stukket når jeg sitter ute. Ikke lukter det vondt heller![]()
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app
Roll on eller spray skulle det ståTenkte å ha med begge deler... Men synes di fleste sånne myggsprayer og rolloner lukter mindre godt...
De hadde det hvertfall på bille sist jeg var der, men varierer kanskjeSjekka rema, Nille og europris uten hell i går.... Spurte ikke på Europris da.... Får prøve på nytt på en av di to i morra![]()
Særlig samboer som reagerer sånn på stikk så går gjøre alt for at han skal slippe det og for at jeg skal slippe å høre at det klør ;-p
Jeg kjøpte en helt sinnsyk myggspray i Bø forrige ukeDen etsa opp solbrillene til exen, og ødela teltduken. Jeg mista følelsen i leppene etter å ha spraya meg i trynet, og exen fikk noen ekle kviseaktige byller på ryggen, armene og knærne
Men vi fikk ikke ETT myggstikk
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Den funka iallefall på myggenJeg kjøpte en helt sinnsyk myggspray i Bø forrige ukeDen etsa opp solbrillene til exen, og ødela teltduken. Jeg mista følelsen i leppene etter å ha spraya meg i trynet, og exen fikk noen ekle kviseaktige byller på ryggen, armene og knærne
Men vi fikk ikke ETT myggstikk
![]()
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Ikke plass? Den er typ 20 cm lang og 6-7 cm bred. Tar ingen plasstakker for tips. Foreløpig ikke vogna på fast plass, og skal kjøre en time før vi plukker den opp for har lånt den bort denne uka. akkurat kjøpt vogn så ikke så erfaren.... Tror ikke vi får plass i bilen til thermacell for har en del anna som skal være med og inn i vogna siden vi enda ikke har brukt den....
Hehe tenkte jeg på også. Da må jammen bilen være hardpakka. HahaIkke plass? Den er typ 20 cm lang og 6-7 cm bred. Tar ingen plass![]()
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Hehe tenkte jeg på også. Da må jammen bilen være hardpakka. Haha
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app