Mygglys

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Noen som vet hvor en får kjøpt det?? Reiser avgårde med campingvogna på søndag og ser for meg det kan være kjekt å ha med for å unngå å bli oppspist på kveldene....

Sjekka rema, Nille og europris uten hell i går.... Spurte ikke på Europris da.... Får prøve på nytt på en av di to i morra :-)

Særlig samboer som reagerer sånn på stikk så går gjøre alt for at han skal slippe det og for at jeg skal slippe å høre at det klør ;-p

Kjøpte på Europris :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Sjekka rema, Nille og europris uten hell i går.... Spurte ikke på Europris da.... Får prøve på nytt på en av di to i morra :-)

Særlig samboer som reagerer sånn på stikk så går gjøre alt for at han skal slippe det og for at jeg skal slippe å høre at det klør ;-p
Funker bedre med roll on spray fra apoteket. (Kjøpte i Sverige) blir ikke stukket når jeg sitter ute. Ikke lukter det vondt heller :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Funker bedre med roll on spray fra apoteket. (Kjøpte i Sverige) blir ikke stukket når jeg sitter ute. Ikke lukter det vondt heller :-)

Tenkte å ha med begge deler... Men synes di fleste sånne myggsprayer og rolloner lukter mindre godt...

Tenkte å ha med begge deler... Men synes di fleste sånne myggsprayer og rolloner lukter mindre godt...
Roll on eller spray skulle det stå :-)
Denne luktet såvidt, så det gikk greit. :-) heller det enn å.bli stukket hehe

Kjøpte en mygg/klegg/knott-spray på Spar. Den lukter faktisk godt og virker bra gjør den også :)

Husker ikke hva den heter, men flaska er gul og korken er rød :)

Kjøp termacell ;) en "maskin" med filter og gass, funker veldig bra. Koster 400 kr pluss refiler til maskina, de koster 100 for en pakke :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Helt enig med de over her:) Kjøp thermacell. Jeg pleier alltid å få masse stikk. Ikke fått noen i år:)

Sent from my iPhone using BV Forum

takker for tips. Foreløpig ikke vogna på fast plass, og skal kjøre en time før vi plukker den opp for har lånt den bort denne uka. akkurat kjøpt vogn så ikke så erfaren.... Tror ikke vi får plass i bilen til thermacell for har en del anna som skal være med og inn i vogna siden vi enda ikke har brukt den....

Jeg kjøpte en helt sinnsyk myggspray i Bø forrige uke :P Den etsa opp solbrillene til exen, og ødela teltduken. Jeg mista følelsen i leppene etter å ha spraya meg i trynet, og exen fikk noen ekle kviseaktige byller på ryggen, armene og knærne :P Men vi fikk ikke ETT myggstikk :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

De hadde det hvertfall på bille sist jeg var der, men varierer kanskje :) visst ikke har helt sikkert europris det. Eller coop kanskje. Rema..? :D

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte en helt sinnsyk myggspray i Bø forrige uke :p Den etsa opp solbrillene til exen, og ødela teltduken. Jeg mista følelsen i leppene etter å ha spraya meg i trynet, og exen fikk noen ekle kviseaktige byller på ryggen, armene og knærne :p Men vi fikk ikke ETT myggstikk :D

tror jeg skal holde meg unna den.... hehe

Jeg kjøpte en helt sinnsyk myggspray i Bø forrige uke :P Den etsa opp solbrillene til exen, og ødela teltduken. Jeg mista følelsen i leppene etter å ha spraya meg i trynet, og exen fikk noen ekle kviseaktige byller på ryggen, armene og knærne :P Men vi fikk ikke ETT myggstikk :D

Den funka iallefall på myggen :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

takker for tips. Foreløpig ikke vogna på fast plass, og skal kjøre en time før vi plukker den opp for har lånt den bort denne uka. akkurat kjøpt vogn så ikke så erfaren.... Tror ikke vi får plass i bilen til thermacell for har en del anna som skal være med og inn i vogna siden vi enda ikke har brukt den....
Ikke plass? Den er typ 20 cm lang og 6-7 cm bred. Tar ingen plass ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehe tenkte jeg på også. Da må jammen bilen være hardpakka. Haha

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Kikka på linken etterpå.... Hehe...

Får virkelig sjekka hva stasjonsvogna er god for på denne turen.... Campingvogna er heilt tom og skal ha med bord og stoler og diverse gryter og kopper og kar... Og ellers klær for tre uker på farten.... Samboer sier jeg må begrense meg på det siste.... Lett for han å si ;-p han kan låne litt klær hjemme men ikke like lett for meg....

Skal hente vogna ca en time unna herfra så da flytte litt ting over da...

Back
Topp