Er det flere som hele tiden kjenner på noe nedi der? Litt stikninger, konstant "smerte", ubehag, lynnedslag... vet ikke hva jeg skal kalle det. Blir så redd av det! Er 9+2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler ikke at det er det. Trodde jeg visste hvordan det kjentes ut.Jepp, ligamentsmerter! Helt fryktelig smertefullt men helt normalt
Jeg opplever det som både lynnedslag, stikkinger og knivstikkaktige smerter. I tillegg hvis jeg reiser meg opp med vinkel, slik som feks ut av en bil så river det skikkelig i ene siden av livmoren! Blir akutt kvalm og det ubehaget kan vare lenge før det gir seg.Jeg føler ikke at det er det. Trodde jeg visste hvordan det kjentes ut.
Så greit å høre. Jeg blir så engstelig!Jeg opplever det som både lynnedslag, stikkinger og knivstikkaktige smerter. I tillegg hvis jeg reiser meg opp med vinkel, slik som feks ut av en bil så river det skikkelig i ene siden av livmoren! Blir akutt kvalm og det ubehaget kan vare lenge før det gir seg.
Det forstår jeg godt! Selv om jeg vet hva som skjer, blir jeg og like redd og bekymret hver gangSå greit å høre. Jeg blir så engstelig!