Mye vondt i magen

anines

Elsker forumet
De siste dagene har jeg hatt ekstrem mye vondt i magen. Helt nederst og det presser veldig, pluss kniper.
Men det er liksom ikke nedpress heller, for det er ikke mellom bena. Noen andre som opplever det samme?
 
Ja, jeg hadde det mange dager på rad, men i følge jordmor er det helt normalt..enten ligamentsmerter elr mini som stanger hodet sitt borti nerver o.l :)
 
Jeg har på høyre side, nesten ved eggstokken der.
Men er visst et leddbånd som strekkes, ekstra vondt når jeg hoster..måtte prøve å svelge unna hosten noen ganger fordi det var så innmari vondt der.
 
Jeg har på høyre side, nesten ved eggstokken der.
Men er visst et leddbånd som strekkes, ekstra vondt når jeg hoster..måtte prøve å svelge unna hosten noen ganger fordi det var så innmari vondt der.
Ja, det har jeg også slitt en del med! Særlig ved visse bevegelser eller hvis jeg nyser osv, men er ikke sånn vondt jeg har nå. Gjør liksom vondt over hele nederste delen av magen.. Nesten som at ungen skal presse seg ut der og ikke mellom bena, men det er heller ikke kynnere. Skal til legen i morgen, så får kanskje høre med han.
 
Ja, jeg hadde det mange dager på rad, men i følge jordmor er det helt normalt..enten ligamentsmerter elr mini som stanger hodet sitt borti nerver o.l :)
Hm, ja. Virker ikke som noen av de tingene her :p Får høre med legen når jeg skal dit i morgen :)
 
Har hatt mye mensensmerter både i magen og ryggen, samt stråling nedover lårene i dag og.. Håper ikke det skal være sånn hver dag fremover nå!
 
Ja, det har jeg også slitt en del med! Særlig ved visse bevegelser eller hvis jeg nyser osv, men er ikke sånn vondt jeg har nå. Gjør liksom vondt over hele nederste delen av magen.. Nesten som at ungen skal presse seg ut der og ikke mellom bena, men det er heller ikke kynnere. Skal til legen i morgen, så får kanskje høre med han.

Sånn har jeg det og! Kjennes ut som han skal presse seg ut gjennom det gamle keisersnittarret. Det har vært sånn i mange uker, men stort sett bare bør jeg går, det går over når jeg legger meg ned.
 
Har hatt mye mensensmerter både i magen og ryggen, samt stråling nedover lårene i dag og.. Håper ikke det skal være sånn hver dag fremover nå!
Hadde det sånn for ca 3 uker siden. Da jeg fortalte jordmor så sa hun at det er greit å følge med, så jeg fikk time til å sjekke livmorhals osv. Alt var heldigvis greit da
 
Jeg også føler jeg har deet sånn til tider er nå 34 +3 . Kan det være tegn på.at babyen dr klar?
Kan være modningstegn i hvert fall! Men det kan jo like vel ta lang tid før det skjer noe. Legen sa ikke noe spesielt da jeg spurte han hva det kunne være, så kan jo ta det opp med jordmor når jeg skal til henne neste gang :)
 
De siste dagene har jeg hatt ekstrem mye vondt i magen. Helt nederst og det presser veldig, pluss kniper.
Men det er liksom ikke nedpress heller, for det er ikke mellom bena. Noen andre som opplever det samme?

Ja jeg har også mye vondt i magen.. spes når jeg skal stå opp, mest på høyre siden:$. Og gjerne langt nedi over hele litt sånn av og til på dagen:(
 
Hatt mye vondt i magen idag,stresset hele helgen med alt mulig så vært lite i ro.Tenker det blir en rolig dag med jentene i morgen så det blir bedre:)
 
Back
Topp