Mye vondt i livmora

bumpien

Glad i forumet
Etter fødsel med forrige mann har livmora mi hele tiden vært uhyggelig "følsom". Hver gang det passerer luft eller noe forbi livmora så har det gjort vondt. Nå begynner det faktisk å gå fra plagsomt til veldig vondt. Jeg er super oppblåst, samtidig som livmora så vidt begynner å strekke på seg. Det stråler nedover lårene, og er  nesten som rie vondt. Er det noen som har det samme, som vet noe om det bare vil bli værre jo større livmora blir, eller om det vil gå over etter en viss tid? Det begynner å bli så ubehagelig at det forstyrrer en del ting jeg gjør. 

Oi, det hørtes ikke noe godt ut.. Har veldig øm livmor til tider jeg og, men ikke sånn vondt. Kan dessverre ikke hjelpe deg, men håper noen andre har svar på det. Så jeg hjelper deg med å dytte litt [:)]

Har jeg aldri merka nei. Håper du får svar[:)]

Har vel merket mye til livmora denne gangen...Kan ikke huske fra forrige gang...

Men føles som om jeg har konstant luft i magen (livmorområdet) hele tiden...I grå var det så ille at det gikk over på humøret mitt...Var sur og gretten hele dagen...

MEn i dag er jeg sunshine in the rain...Føler meg myyye bedre og har ikke like mye vondt...

Men tror "ubehaget" har veldig mye å si om man er luftig og sånt også...Selv så har jeg ikke vært å på snart over en uke og tror det har veldig innspill i mitt tilfelle...

Men man kan gjerne kjenne en del strekk smerter og de kan ligne litt på lyskestrekk eller mens smerter..Og kan gjerne begynne nå, men tror det "værste" vil gå over så fort livmoren har kommet frem over skambeinet...

Back
Topp