Mye vi skal oppleve sammen!

Marielle

Flørter med forumet
Kjenner jeg blir helt sentimental. Dette er så spennende!

Nå kommer det fler og fler inn her med positive tester, desverre blir det noen som mister. Etterhvert skal vi dele tanker, symptomer og andre daglige ting.

Så kommer sparkene, og siden blir det kø om plassen for å vise frem ultralyd bildene, og fortelle hvilket kjønn det blir. Vi skal telle uker og dager sammen, bli kjent med hverandre og siden vil vi nærmest gå på fornavn. Så skal vi på treff, kanskje før babyene kommer, og etter.

Så popper det fler og fler babyer ut. Noen er kanskje premature, men når juni mnd kommer, så kommer det fler og fler innlegg der noen spør hva rier kjennes ut som, noen kommer med en gledelig nyhet om at lille prinsen eller prinsessen har meldt sin ankomst. Vekt, lengde og lengde på fødsel.

Siden blir det mye snakking om amming, brystsalver, kolikk, melkespreng, brystbetennelse, renselse, mensen og sist men ikke minst, nye graviditeter.

Vi alle kommer til å bli så godt kjent, og sist jeg gikk gravid, visste jeg ikke at man kunne bli så glad i noen man kun snakket med over nettet. Men når så mange kaklende, gravide damer snakker med hverandre hver dag i 1 år, kanskje mer. Så skal jeg love dere at dere alltid vil huske hverandre! :D

Lykke til alle sammen. Dette er bare starten! Jeg gleder meg til tiden fremover! :)

ja dette er virkelig en spennende tid vi skal dele sammen. blir veldig kjekt å bli kjent med nye mennesker fra ulike steder i landet. kanskje det blir treff ulike steder.
gleder meg til tiden fremover

så utrolig koselig skrevet!!! Har ikke tenkt på det sånn før!  Gleder meg!!!! håper bare ikke jeg er en av di som forsvinner ut i løpet av de neste ukene... Håper egentlig at INGEN forsvinner ut!!

det  er kjempe koselig og jeg ser frem til alt vi skal deleemoticon  har vært på bv i 3 år men ikke så veldig aktiv. pleier mest å lese. var ikke så aktiv på det forrige terminforumet heller. Men skal prøve å være mye flinkere denne gangen :)

Vi har virkelig noe fantastisk å se frem til<3
er så godt å ha BV syns jeg! Håper jeg blir bedre kjendt med dere alle, og at vi får en fin tid sammen<3

det var et koselig innlegg det!!!! Nå sitter jeg her og smiler!  gleder meg veldig til å bli kjent med dere, og dele tanker! 

Flott sagt :) Det er virkelig godt å ha BV. Jeg har lært veldig mye av å lese andres erfaringer her inne. Blir utrolig koselig å følge dere fremover. La oss håpe at så få som mulig forsvinner ut herfra, og at alle får en skatt (eller fler) på tidligsommeren <3

Fint skrevet snuppa :D
Vi to har jo fulgt hverandre siden slutten av 2009 faktisk :D

JA! Tenk det! Vi fulgte jo hverandre kjempe tett også. Blir så kjekt å følge dere igjen!!

Kjempekoselig skrevet!! Jeg har hittil vært mest på BAM, men får nå bare lyst å være her!!!

Back
Topp