mye vektøkning??

neleh

Forelsket i forumet
Kan ikke si jeg har lagt på meg så mye, men 10kg er da litt.... MEN!! var på kontroll nå og da hadde jeg lagt på meg 2 kg den siste uka. Streken på symfysemåleren gikk bare rett opp, og den skulle likssom ha flata ut... HJELP!! Nå er det slutt på sjokolade og brus... Har den siste mnd fått beskjed om at jeg vil få en normal gjennomsnittsbaby på ca 3500 gr, men nå trodde hun den var 4000+ HJELP!!!

samme her neleh ca 10 kg opp men jordmor henviste meg til sykehuset fordi hun syns bebyen er litt for stor skal på ul lurer på hva de på sykehuset skal si [8|]

har lagt på meg 13 kilo til nå jeg....synes ikke det er så mye egentlig...

HEr er det blitt 12.5 kg... jordmora mi har ikke sagt noe hun med tanke på hvor stor baby'n evt er.

med første mann la eg på meg 25 kg... no er eg 5 mnd på vei og har lagt på meg bare 2....

På kontrollen i går var det jammen blitt 14,5 kg. Hadde egentlig forventa at det var enda mer, så jeg var litt fornøyd[:)]
Men enkelte dager når jeg har mye vann i kroppen veier jeg nok enda mer. Hadde en dag med lite vann i går.
Spiste potetløv forige helg og jeg kunne nesten se vannet lagre seg i kroppen min[:D] Så det må bli mat med lite salt framover, tenker jeg!

La på meg 18 kg jeg da.. De siste par ukene bare ballet det på seg pga alt vannet...
Men nå har jeg bare et par-tre kg igjen før jeg veier det jeg gjorde da jeg ble gravid, så det har gått veldig greit å få det av igjen! Heldigvis!!!!

Har lagt på meg 17 kg til nå. Jordmora mener at beibisen verken er stor eller liten. Siste uka hadde jeg tatt av 1 kg, fikk helt sjokk jeg. Men det var vist helt normalt når man gikk over... Men er en god del vann her ja....Føler at det skvulper når jeg går [:@]

Vektøkningen min har vært på 8 kg (når eg er hos legen og veier meg...), men 10 kg viss eg veier meg hos jordmora... [&:] Velger å tru på den som legen har eg! [:)]

Back
Topp