Mye vann i kroppen

Februar?

Forumet er livet
Jeg begynner å få en del vann i kroppen merker jeg. Føttene gjør vondt så jeg skal en tur til apoteket i dag for å kjøpe nye støttestrømper. Og det er mye vann i fingrene også. De er så hovne at jeg har litt problemer med å knytte nevene!
Har dere merket det eller? Har merket litt tidligere, men ikke så mye som i går kveld, i natt og i dag!

Har samme problem med hendene.. Klarer ikke å knytte nevene til tider,værst på morran,men merker det blir mer og mer.. Kjenner jeg har fått i føttene også,men ikke så mye..
Så ser jeg det på ansiktet.. Er det noe man kan gjøre for å forhindre det i fingrer? Det plager meg mest..

Det har jeg også lurt på. På føttene så er det jo å ha på støttestrømper, men hva med hendene. Det er ganske så ubehagelig. Jeg mister litt følelse i fingrene. De sovner så fort. Så gode tips mottas med takk[:)]

Akkurat samme her,de dovner bort heletiden på nettene,det holder meg en del våken..
Til tider klarer jeg nesten ikke å skrive,eller gjøre enkelte ting med spesielt den ene hånden,har du det sånn?

Jeg merker det godt i fingrene og i armene....
Kanskje litt i leggene også, men det er ikke for plagsomt enda....:)

Hadde det veldig i ene hånden her om dagen, men da hadde jeg ligget på armen i flere timer [8D] Kjenner også at jeg får det i beina om kvelden. Fryktelig irriterende, men lite å gjøre med det. Eneste rådet er vel å holde lemmene høyt - dog det ser litt dumt ut å gå med hendene i været...

Jo, glemte å si at her gjelder faktisk med "ondt" skal "ondt" fordrives: Å drikke masse vann hjelper på vann i kroppen.

ORIGINAL: LMG86

Akkurat samme her,de dovner bort heletiden på nettene,det holder meg en del våken..
Til tider klarer jeg nesten ikke å skrive,eller gjøre enkelte ting med spesielt den ene hånden,har du det sånn?

Jeg klarer ikke å holde i tak i noe til tider. Man ser jo nesten ikke leddene på fingrene, men det får gå. Har enda over 7 uker igjen!!
Har vært en del våken i natt jeg også. Det er spesielt pekefingrene og tomlene som dovner bort. Sikkert et av svangerskapets gleder[8D]

Har begynt å få litt vann i føttene eneste, men er heldigvis ikke så mye at det er plagsomt. Har støttestrømper i tilfelle det skal forverre seg ;)

Min jordmor sa en gang at visst jeg ble plaget med vann i kroppen, skulle jeg spise mindre salt mat.
( salt binder vannet i kroppen) Ellers har jeg ingen gode råd...

ORIGINAL: janpanmarsipan

Jeg klarer ikke å holde i tak i noe til tider. Man ser jo nesten ikke leddene på fingrene, men det får gå. Har enda over 7 uker igjen!!
Har vært en del våken i natt jeg også. Det er spesielt pekefingrene og tomlene som dovner bort. Sikkert et av svangerskapets gleder[8D]

Ja,blir litt bekymret jeg om det skal bli værre og værre med tiden,for da er det plutselig litt lenge igjen [8D] Men er vel ikke noe å gjøre noe med uansett tenker jeg... [8|]

ORIGINAL: janpanmarsipan

Ja,blir litt bekymret jeg om det skal bli værre og værre med tiden,for da er det plutselig litt lenge igjen [8D] Men er vel ikke noe å gjøre noe med uansett tenker jeg... [8|]

Det er det jeg tenker jeg også, ihvertfall med hendene, men føttene så må jeg bare ta på støttestrømper. Det kjenner jeg at hjelper.

Drikk mye vann...så du kommer deg på do oftere og får på en måte "tømt" deg.
Hold deg unna epler, for det binder vannet...og salte ting...Tips fra min mor[;)]

Det skal jeg gjøre. Mammaen din kommer med mange gode forslag hun[;)]

Og jeg som er så glad i epler. Må vel bare holde meg unna det da.

Var innom apoteket i dag og kjøpte nye støttestrømper så kanskje vannet holder seg unna bena.

Back
Topp