Mye vann i kroppen?

PrøveLykken

Liker dette forumet
Er dere plaget med mye vann i kroppen?
Jeg sliter en del med det. Idag verker det i hele kroppen og jeg klarer nesten ikke tråkke på beina. De er store og vonde :(
Måtte også ta av meg ringen min, fordi det gjorde vondti hele hånda å ha den på. Sleit ca en halvtime med å få den av :(

Har ganske hovne fingrer og føtter om natta og morningen... Bedre utover dagen... Er mange måneder sida eg måtte ta av ringen min (med avbitertang) :)

Huff så kjedelig dere har det:(høres ikke behagelig ut. Har heldigvis ikke noe vann i kroppen selv,men alle de andre plagene holder for meg:p

Uff, føler med dere :/ fikk ikke på meg crocsa til sambo (str 45) når jeg gikk med storebror (han ble født for 3år siden i dag) men jeg har enda ikke fått noe vann, men tar ikke feiring på forskudd.. Har igjen 6 uker så.. :PP

Jeg har litt vann i føttene på kvelden, men ikke plagsomt mye. +1. Men har ikke hatt vann de to forrige svangerskapenen mine, så det er litt uvant!

Jeg ar litt vann i kropp, fått 1-2 i ødem på helsekortet mitt. Tatt av meg ringen, men har gode merker i føttene etter sokkene om kvelden. Prøver å drikke en del vann, og sitte med føttene høyt om kvelden.

2-3 nå. Plaget med at en fot sovner når jeg går. Blir ikke prikking i den, jeg bare kjenner den ikke plutselig :S
Går stort sett i crocks :/ var samma sist. Eller nei, sist var det verre, men da var det varmere også så det hadde nok en del å si.

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Huff! Godt vi ikke har så lenge igjen. Jeg hadde nok vært enda værre, om jeg hadde vært hjemme i varmen. Hjemme ligger gradene på 25 med bare sol, og her som jeg er på ferie har det ikke vært annet enn regn og 13 grader.

Huff! Godt vi ikke har så lenge igjen. Jeg hadde nok vært enda værre, om jeg hadde vært hjemme i varmen. Hjemme ligger gradene på 25 med bare sol, og her som jeg er på ferie har det ikke vært annet enn regn og 13 grader.

Å? Er du på Vestlandet? :)

Hvis dere plager med vand i kroppen så spis vandmelon. Det virket veldig godt på meg siste gang jeg var gravid, opplev faktisk å se det utrolige etter å ha spist julematen som var jo ikke den sundeste og så føttene mine bli dobbelt så stor som vanlig. Spiste så noen biter av vandmelon og jeg lyver ikke, to til tre minutter gikk hvor jeg så det forsvinne så prøv det :). M.v.h. Ingunn

Jeg har hatt vann en stund og det er mer nå,men det er jo bare å forvente vel mot slutten og med denne varmen :-) og får fortsatt på skoa mine så da er det greit. :-)

Termin 02.09.13 <3

Nå har vannproblemet tatt seg opp her! :eek: Har så tykke og delvis vonde bein og sår mellom tærne pga slippersene at jeg vurderer å lufte hunden barbeint etterpå... Varm og vanndig for tiden gitt!

Termin 02.09.13 <3

Her har bena blitt 20 ganger så store på geunn av vann og varme :P
Blir mye inne tid med bena høyt hevet ><

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Jada bynne merke d no... i føtter å ansikt... ikkje så ille enda! forje svangerskap på denna tia hadde æ ingen sko æ fikk på mæ.. :-p måtte låne ett par utslitte sko hos svigermor full av malingsflekka... men æ merke no att d bli bare mer for hver dag.. så e spendt på kor d bær denna gangen :-)

Hvis dere plager med vand i kroppen så spis vandmelon. Det virket veldig godt på meg siste gang jeg var gravid, opplev faktisk å se det utrolige etter å ha spist julematen som var jo ikke den sundeste og så føttene mine bli dobbelt så stor som vanlig. Spiste så noen biter av vandmelon og jeg lyver ikke, to til tre minutter gikk hvor jeg så det forsvinne så prøv det :). M.v.h. Ingunn
Jeg spiser vannmelon hverdag, men har ingen effekt på meg "/

Back
Topp