Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, det så ikke godt utHar ikke no vann i kroppen selv, så kan ikke forestille hvordan det er egentlig, men SER veldig slitsomt ut!!!
Uff, heldigvis er det verdt det!!! Også kan du glede deg til at etter at ungen er ute, så forsvinner vannet igjen, da kommer du sikkert til å føle deg som et nytt menneskeJa er veldig takknemlig for den lille fisen som vokser i magen, men er littebitt utfordrende nå de siste 4 ukene. mye vann og bekkenløsning. Har ikke lyst til og bevege meg en meter før termin. Mest lyst til og ligge i badekaret til han bestemmer seg for og komme ut;-P haha! Må ha litt humor på det;-)
Haha! Ja kommer til og føle meg slankere enn noen gang. Det er absolutt verdt det når lillemann kommer ut<3Uff, heldigvis er det verdt det!!! Også kan du glede deg til at etter at ungen er ute, så forsvinner vannet igjen, da kommer du sikkert til å føle deg som et nytt menneske![]()
Hehe, en kan visst få hjemmesykepleien til å komme å kle på støttestrømperJa, jeg har støttestrømper, men de er jo klin umulig og få på seg om Morran når en har bekkenløsning i tillegg. Hehe!