Mye vann i kroppen? (Bildetråd)

Uff, det så ikke godt ut :( Har ikke no vann i kroppen selv, så kan ikke forestille hvordan det er egentlig, men SER veldig slitsomt ut!!!

Uff, det så ikke godt ut :( Har ikke no vann i kroppen selv, så kan ikke forestille hvordan det er egentlig, men SER veldig slitsomt ut!!!

Ja er veldig takknemlig for den lille fisen som vokser i magen, men er littebitt utfordrende nå de siste 4 ukene. mye vann og bekkenløsning. Har ikke lyst til og bevege meg en meter før termin. Mest lyst til og ligge i badekaret til han bestemmer seg for og komme ut;-P haha! Må ha litt humor på det;-)

Ja er veldig takknemlig for den lille fisen som vokser i magen, men er littebitt utfordrende nå de siste 4 ukene. mye vann og bekkenløsning. Har ikke lyst til og bevege meg en meter før termin. Mest lyst til og ligge i badekaret til han bestemmer seg for og komme ut;-P haha! Må ha litt humor på det;-)
Uff, heldigvis er det verdt det!!! Også kan du glede deg til at etter at ungen er ute, så forsvinner vannet igjen, da kommer du sikkert til å føle deg som et nytt menneske :D

Uff, heldigvis er det verdt det!!! Også kan du glede deg til at etter at ungen er ute, så forsvinner vannet igjen, da kommer du sikkert til å føle deg som et nytt menneske :D
Haha! Ja kommer til og føle meg slankere enn noen gang. Det er absolutt verdt det når lillemann kommer ut<3

• Liker
Reactions: H27
Den siste uken har jeg slitt med vann i kroppen/hovne bein på kveldene. Men har heldigvis gitt seg nå som jeg er begynt å bruke støttestrømper. Vel verd investeringen :)

Visste dere at det går an å få ødemer i rumpa også, eller på sidene av den, hvis man sitter mye? :p
Hahaha... Sikkert det jeg har!

Ja, jeg har støttestrømper, men de er jo klin umulig og få på seg om Morran når en har bekkenløsning i tillegg. Hehe!

Ellers kan sambo/mannen hjelpe med å få på støttestrømpene

Ahh, husker hvordan det var!! Har heldigvis ikke fått noe vann denne gangen...enda!! :o håper jeg slipper unna! Heldigvis forsvinner det raskt etter fødsel da :)

Skriver under på vann i kroppen. Skulle fyre i peisen her om dagen, og stod derfor på knærne. Kjente det ikke en gang da vannet verner godt og fungerer som polstring :p ansiktet er heller ikke så pent om dagen...!

Back
Topp