Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
og kutte ut salt!! salt binder vann,så det ville jeg kuttet mest mulig
Jeg spiser nesten ikke noe som inneholder salt. Drikker ikke cola eller noe sånt i det hele tatt. Spiser mat med salat for det meste for vil ned i vekt. Men allikevell har jeg mye vann i kroppen. :S ble vell heller aldri kvitt vannet i kroppen etter nr 1 når jeg tenker over det nå. men skal være litt ekstra på passelig med hva jeg stapper i meg nåSalt må vi ha... Endret hormonbalanse, stort sett økt væskeinntak= nødvendig med salt! Dette for å få en stabil elektrolyttbalanse..
Men kutt ut sukker og raske karbo....
Sent from my iPhone using BV Forum
der er jeg ikke helt enig. er jo vann og salt som må ut. så begrense saltinntak/saltholdig mat samt ha ett regulert kosthold. hormonene i kroppen skaper jo økt væskebalanse, og saltet man da inntar binder opp mer vann.
Jeg spiser nesten ikke noe som inneholder salt. Drikker ikke cola eller noe sånt i det hele tatt. Spiser mat med salat for det meste for vil ned i vekt. Men allikevell har jeg mye vann i kroppen. :S ble vell heller aldri kvitt vannet i kroppen etter nr 1 når jeg tenker over det nå. men skal være litt ekstra på passelig med hva jeg stapper i meg nå![]()