Mye utflod?

1barnvilha2

Betatt av forumet
innlegg nummer 2 i kveld. Hehe..

Jeg har hatt mye utflod siden en uke før jeg fant ut at jeg var gravid (planlagt å bli gravide).

Leste da at det var mest normalt å ha sånn utflod de kaller for cottage cheese... hehe. Æsj.

I alle fall. Jeg har veldig klar utflod. Nesten sånn som man har når man har eggløsning bare at den kanskje kan ha litt grønnskjær i seg. Har hatt det nå i 1 mnd.

Betyr det noe egentlig ? Jeg finner ingen svar på det når jeg leter. Så tenkte å høre her :D

Aldri hatt utflod som ligna på cottage cheese.. Men jeg har generelt mye utflod nå!
Klar og rennende, tror stadig det er blod :eek:

Jeg hadde mye sist da det endte i SA, men ikke noe som ligna på CC. :wideyed: Denne gangen har jeg ingenting enda og det synes jeg er litt rart.

Hadde helt sykt mye utflod den første 1 1/2 mnd så roet det seg. Ikkje noe cc bare klar flytene kliss

innlegg nummer 2 i kveld. Hehe..

Jeg har hatt mye utflod siden en uke før jeg fant ut at jeg var gravid (planlagt å bli gravide).

Leste da at det var mest normalt å ha sånn utflod de kaller for cottage cheese... hehe. Æsj.

I alle fall. Jeg har veldig klar utflod. Nesten sånn som man har når man har eggløsning bare at den kanskje kan ha litt grønnskjær i seg. Har hatt det nå i 1 mnd.

Betyr det noe egentlig ? Jeg finner ingen svar på det når jeg leter. Så tenkte å høre her :D
Jeg fikk også det fra helt begynnelsen i svangerskapet og fikk beskjed på fredag og at det var pga bakteriell infeksjon.
Kan være verdt å ta en sjekk hos legen:
https://www.canesten.no/intimhelse/...MI5tOE8Z_u3gIVQsayCh392QbQEAAYASAAEgLoBPD_BwE

Mye utflod her og, hadde det sist også. Men aldri hatt konsistens som cottage cheese

Tror mange misforstår. Jeg skriver ikke at JEG har cottage cheese utflod. Sier jeg har lest at den ofte er det ved graviditet.

Oi shit! Skulle vært hos legen jeg da! Alt stemmer jo. I tillegg så har jeg litt svi’ing nedentil :O
Da bør du ta en tur til legen for å sjekke om det kan være uvi, sopp eller bakteriell infeksjon så du får behandling om nødvendig :)

Masse utflod. Tar vaginale medisiner i tillegg som hormonell støtte for graviditeten. Så blir ekstra mye med det i tillegg :/

Da bør du ta en tur til legen for å sjekke om det kan være uvi, sopp eller bakteriell infeksjon så du får behandling om nødvendig :)
Tror jeg nesten må komme på legekontoret i morgen når de åpner og be de ta meg inn. Prioritere meg. Leste at det kan føre til abort i værste fall. Faen og. Nå stresser mor

Tror jeg nesten må komme på legekontoret i morgen når de åpner og be de ta meg inn. Prioritere meg. Leste at det kan føre til abort i værste fall. Faen og. Nå stresser mor
Ikke stresse. Gyn jeg var hos stresset ikke så mye med det.
Du trenger sikkert ikke legetime en gang om en legesekretær kan ta en bakterieprøve.

Cottage cheese konsistens mener jeg kan være et tegn på sopp. Har fått det i begge av tidligere svangerskap. Da brydde de ikke med det før like før slutten.

Ellers har jeg faktisk litt mindre utflod nå, pleier å ha mye ellers.

Har økt utflod nå disse første ukene. Av og til så mye at jeg mistenker at det er blod som kommer, men han kun vært blankt/tynt hvitt til nå xsmile2

Back
Topp