Mye utflod?

Kmasa

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
beklager, det kan være noen ekle detaljer :facepalm:

Jeg har de siste dagene hadd ekstremt mye utflod, i går så rant det liksom på do. Må tørke å vaske meg flere ganger om dagen og skifte undertøy ofte. Har tatt prøver for soppinfeksjon, uten noe resultat. Har lest at gravide kan få økt utflod, men så mye er det vanlig?

Begynner jo å lure om det er noe galt da jeg ikke kan huske å hatt dette problemet i forrige svangerskap:bored:

det er normalt at utfloden endres under graviditeten! Hvor mye den endres er nok individuelt og regner med at det er normalt med både mye og lite utflod..

Nå er ikke jeg lege eller noe da, så jeg har ikke medisinske svar;)

Har det jeg også,ligner faktisk EL-slim. Kan ikke huske det fra forrige gang

Dette har jeg fått nå og. Føles som jeg ikke har tørket meg etter do! Vurderer å bytte truser for å ha bedre innlegg snart.

Hardeste sist svangerskap. Måtte bruke truseinnlegget hele svangerskapet. Ble "våt" i trusa om jeg ikke gjorde det

Dette har jeg fått nå og. Føles som jeg ikke har tørket meg etter do! Vurderer å bytte truser for å ha bedre innlegg snart.

Jeg også, er ekstremt ubehagelig når man er borte fra hjemmet. Var i byen i dag, hadde vært på do og jeg gikk å kjente på ubehaget helt til jeg kom meg hjem å fikk dusjet å skiftet igjen..

Legen min anbefalte meg faktisk i dag å slutte med truseinnlegg og heller skifte undertøy flere ganger for dag å vaske meg med vann etter dobesøkene. Dette pågrunn av at gravide har større risiko for soppinfeksjon og bind/truseinnlegg er en fin oppsamler av bakterier.

Hardeste sist svangerskap. Måtte bruke truseinnlegget hele svangerskapet. Ble "våt" i trusa om jeg ikke gjorde det
Håper jeg slipper å gå som dette hele svangerskapet.. synes det er ekkelt å slitsomt alle rede. Er det noe jeg får fnatt av er det å føle meg uren nedentil og dette hjelper ikke akkurat på :shifty:

Jeg har også en del utflod. Mer de siste dagene nå faktisk. Er 8+4 i dag. Tror det er ganske vanlig å ha det.

Har ikke merket det så mye enda, men sist svangerskap var det helt ekstremt, spesielt på slutten[emoji30]

Samme her. Ikke slim, men bare... vannaktig; føles IKKE fresht, for å si det sånn :/

Håper jeg slipper å gå som dette hele svangerskapet.. synes det er ekkelt å slitsomt alle rede. Er det noe jeg får fnatt av er det å føle meg uren nedentil og dette hjelper ikke akkurat på :shifty:

Det er ikke kult Nei[emoji18] skikkelig nasty [emoji31]

Jeg også, er ekstremt ubehagelig når man er borte fra hjemmet. Var i byen i dag, hadde vært på do og jeg gikk å kjente på ubehaget helt til jeg kom meg hjem å fikk dusjet å skiftet igjen..

Legen min anbefalte meg faktisk i dag å slutte med truseinnlegg og heller skifte undertøy flere ganger for dag å vaske meg med vann etter dobesøkene. Dette pågrunn av at gravide har større risiko for soppinfeksjon og bind/truseinnlegg er en fin oppsamler av bakterier.

Lettere sagt enn gjort når man er på jobb.. en ting er når man er hjemme. Jeg var nødt til å bruke truseinnlegg og heller skifte det ofte... når man jobber på sykehus er det ikke alltid man kan løpe på Do i tide og utide å bytte truse..

Har ikke hatt det før idag, men idag var det mye! Slimete gjennomsiktig og litt hvit gul utflod om hverandre...

Lettere sagt enn gjort når man er på jobb.. en ting er når man er hjemme. Jeg var nødt til å bruke truseinnlegg og heller skifte det ofte... når man jobber på sykehus er det ikke alltid man kan løpe på Do i tide og utide å bytte truse..
Nei, kjenner til det selv. Har en prematur baby så har sjeldent tid hjemme fra timer og undersøkelser. Kan ikke gå med et titalls truser og et litersmål i veska heller, haha.

Sikkert like greit, så lenge man er flink å skifte ofte. Jeg har ikke sluttet, jeg bare skifter oftere enn jeg ville gjort til vanlig.

Har ikke hatt det før idag, men idag var det mye! Slimete gjennomsiktig og litt hvit gul utflod om hverandre...

Det har roet seg ørlite grann hos meg, men det virker som det kommer og går fra dag til dag. Er vist normalt, men det man føler seg jo ikke så veldig ren :dead:

Dere som «sliter» med mye utflod, kan jeg spør om hvordan den ser ut?[emoji85] Har mye selv,helt likt som el-slim. Kan ikke huske at jeg hadde det forrige gang

Dere som «sliter» med mye utflod, kan jeg spør om hvordan den ser ut?[emoji85] Har mye selv,helt likt som el-slim. Kan ikke huske at jeg hadde det forrige gang

Jeg hadde heller ikke dette problemet sist! Så jeg stusset noe veldig til å begynne med, å begynte å lese meg opp noe som resulterte i en panisk meg hos legen for å sjekke om soppinfeksjon. Det var da ikke det. Fikk beskjed om at det var veldig normalt!

Hos meg er det for det meste helt blankt og ganske tyntflytende, men på morgenen etter å lagt ned i noen timer kan det være noe tykkere å mer hvit/gult. :dead:

Økt produksjon her og. Bruker truseinnlegg og skifter ofte. Varierer hvordan det er. Noen ganger el-slim aktig, andre ganger bare mer fuktig liksom

Back
Topp