mye utflod

Tessa90

Snart mamma til 2
Novemberlykke 2015
Er det normalt å ha mye utflod på slutten? Var på do istad og da kom det masse slimete utflod.. Slimproppen gikk for tre uker siden og jeg har termin imorgen. Regner med å gå gravid hvertfall noen dager til, selvom tålmodigheten er slutt!

Jeg har i alle fall hatt det sånn de siste 4-5 dagene...
Begynte med det jeg antok var slimproppen, en god del tykk, gulaktig slim...
Så de neste dagene har der vært mye slim hele tiden.
Selv om slimproppen har gått, så produseres det nytt hele tiden, ettersom jeg forstår... men vet ikke om det er derfor.
Lurer egentlig også litt på hva det skyldes.

Har det sånn også, selv om det er 3 uker igjen til termin. Vet ikke om det "bare" er utflod eller om slimproppen har gått samtidig. Så aldri noe til den forrige gang. Har uansett masse kynnere/maserier og mensmurring, så noe er ihvertfall på gang :)

Flere som har det sånn ja.. Tenkte kanskje jeg hadde fått noe soppinfeksjon eller noe jeg med alt dette gule slimet/utfloden.. Skal bli godt å bli ferdig.

Jeg har hatt masse (snakker om å skifte truse tre fire ganger om dagen) tyntflytende utflod nesten som vann den siste måneden.

Da er det fler enn meg hvertfall.. Har begynt med truseinlegg nå :-)

jeg har akkurat det samme og.. men tror det er helt vanlig.. har hatt det veldig lenge nå, så truseinnlegg er hyppig brukt..

Back
Topp