Mye utflod noen?

Jepp! Her renner det.. veldig deilig.. :-P

Jeg er veldig plaget med utflod jeg også, og nå kjennes det ut som om jeg har fått sopp :-o det er ganske ille også :-( kan jeg bruke diflucan? Eller canesten vagatorier? Eller har dere noen andre tips for å bli kvitt det? Synes det er litt flaut å spørre om det på apoteket ;-)

Jeg er veldig plaget med utflod jeg også, og nå kjennes det ut som om jeg har fått sopp :-o det er ganske ille også :-( kan jeg bruke diflucan? Eller canesten vagatorier? Eller har dere noen andre tips for å bli kvitt det? Synes det er litt flaut å spørre om det på apoteket ;-)
Du kan bruke canesten stikkpille, men IKKE innføringsgreien :)

Canesten går greit, stikk pillen inn med fingeren og ikke den pinnen. Diflucan frarådes i første omgang, samme med den andre typen de har på apoteket som er ganske lik canesten, den skal man ihvertfall ikke bruke i første trimester.

Er vist normalt :) har det samme nesten hver dag .. grusomt 7+4 idag , varierer mengden for hver dag :)

Back
Topp