Kan anbefale Always sine, aldri fått sopp av demHuff. Burde kanskje brukt jeg og, men livredd for sopp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan anbefale Always sine, aldri fått sopp av demHuff. Burde kanskje brukt jeg og, men livredd for sopp![]()
Bruker også å skifte truse ofte... jeg har overtaket på snoren av truser nå for tidenJeg vil ikke bruke det. Skifter heller truse ofte.

Du kan bruke canesten stikkpille, men IKKE innføringsgreienJeg er veldig plaget med utflod jeg også, og nå kjennes det ut som om jeg har fått sopp :-o det er ganske ille også :-( kan jeg bruke diflucan? Eller canesten vagatorier? Eller har dere noen andre tips for å bli kvitt det? Synes det er litt flaut å spørre om det på apoteket ;-)
Du kan bruke canesten stikkpille, men IKKE innføringsgreien![]()
Canesten går greit, stikk pillen inn med fingeren og ikke den pinnen. Diflucan frarådes i første omgang, samme med den andre typen de har på apoteket som er ganske lik canesten, den skal man ihvertfall ikke bruke i første trimester.Jeg er veldig plaget med utflod jeg også, og nå kjennes det ut som om jeg har fått sopp :-o det er ganske ille også :-( kan jeg bruke diflucan? Eller canesten vagatorier? Eller har dere noen andre tips for å bli kvitt det? Synes det er litt flaut å spørre om det på apoteket ;-)