Mye utflod noen?

Mamsi91

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Den siste uken har jeg hatt så enormt mye utflod. Kommer veldig mye ved toalettbesøk, tykk hvit og lysegul utflod som ikke lukter eller klør. Har lurt på om det er infeksjon, eller er det virkelig normalt med så mye? Er ikke vant til det, føler av og til det renner.

Jeg husker jeg hadde veldig mye sist, men at det kom litt senere.
Nå går jeg på lutinus, så her kommer det mye graps hver dag uansett :p

Jeg husker jeg hadde veldig mye sist, men at det kom litt senere.
Nå går jeg på lutinus, så her kommer det mye graps hver dag uansett :p
Hehe. Er ekkelt men vil ikke bruke truseinnlegg heller pga fare for sopp :/ huff. Alt vi må tåle. Trodde det var mest vanlig i begynnelsen jeg :p

Ja, jeg har en del utflod ja. Tror jeg leste i en av appene at det var tiden for det nå. Jeg er uke 8.

Huff. Bra det ikke bare er meg :p hvordan farge har dere? Min er lysegul aktig. Usj. Nasty spørsmål, jeg vet.

Det er vel normalt med økt utflod. Har også det, har heldigvis veldig tynt,nesten som vann:confused:
Har også hatt blodig utflod noen dager men det har ( takk gud) det gitt seg

Har mye utflod, men stort sett ganske tynt og gjennomsiktig og noe kremet. Føler også at det renner og har flere ganger løpt på do fordi jeg er så redd for at jeg har begynt å blø. Er 6+4.

Normalt :) Det er noe med hyppig utskiftning av celler eller noe. Så det er vel et bra symptom!

Samme her, å noen ganger er det helt tynnflytende..må bruke truseinnlegg hele tiden..

Har det samme selv, fikk det allerede i uke 5. Av og til er det rennende, så burde ha brukt innlegg, men har ikke ville gjort det, for at det skal få mest mulig "luft" der nede. Har gått til innkjøp av bomullstruser, har hørt at det kan bedre til at det ikke vil utvikle seg sopp, så satser på at det hjelper. Ikke så veldig sexy, men heller usexy undertøy enn surt og sopp! :p

Jepp, her også...
Har også vert plaget av en hissig sopp infeksjon, utrolig irriterende!

Back
Topp