Mye trykk under puppen, over øverste ribbein :(

kinemorB

Glad i forumet
Noen som kjenner seg igjen ??

kan sitte rett opp og ned , gjerne når jeg sitter bittelitt foroverlent.. Så er det ett type trykk inn i siden rett over øverste ribbein.. Kan vare flere timer ... Er ikke noe spark.. Lurer på om noen kan si meg hva dette kan være ??? :) kommer btw bare på ene siden , venstre ..

Ligger babyen der mon tro? Jeg har det på høyre side, for hun ligger mest der. Jeg bærer magen veldig høyt :) hjelper når jeg ligger :)

synes denne ungen ligger overalt hele tiden jeg :):) men ja, hjelper jo når jeg flater ut, da forsvinner det mer eller mindre helt. Er veldig usikker på hvilken vei han egentlig ender med :/

godt muli det er kynnere... slik hadde jeg det da jeg gikk gravid. Trodde altid det var lille gutt som strekte seg og dermed presset på ribbeina. Men da jeg var å tok en ctg så såg jeg at det var kynnere. Og jeg kjente det bare på den måten me press ve ribbeina, det forflyttet seg ikke i det hele tatt og var eneste jeg noen gang kjente før vanne gikk og da fikk rier.

godt muli det er kynnere... slik hadde jeg det da jeg gikk gravid. Trodde altid det var lille gutt som strekte seg og dermed presset på ribbeina. Men da jeg var å tok en ctg så såg jeg at det var kynnere. Og jeg kjente det bare på den måten me press ve ribbeina, det forflyttet seg ikke i det hele tatt og var eneste jeg noen gang kjente før vanne gikk og da fikk rier.

Men jeg har mye kynnere ellers, det er helt anderledes, da er magen hard som en stein før de slipper igjen.. Er lissom ikke helt samme feelingen over ribbeina ..

Men jeg har mye kynnere ellers, det er helt anderledes, da er magen hard som en stein før de slipper igjen.. Er lissom ikke helt samme feelingen over ribbeina ..

Tror vi har det likt:) hadde det mye forrige gang også, til tider på slutten kunne.jeg holde rundt stumpen på lillegutt:):) men nå er jeg usikker, for hun snur og turner fælt ennå:)

Tror vi har det likt:) hadde det mye forrige gang også, til tider på slutten kunne.jeg holde rundt stumpen på lillegutt:):) men nå er jeg usikker, for hun snur og turner fælt ennå:)

Kom han med hode først da? Kjenner litt på den skrekken for sete :/

Kom han med hode først da? Kjenner litt på den skrekken for sete :/

Ja, han festet hodet i uke 31 forrige gang! Så jeg var veldig trygg på det! kom ut med hodet først :) Men denne gangen er jeg i god dialog med jordmor, for her skal det IKKE gjennomføres seteleie vaginalt nei! Da skal jeg ha planlagt keisersnitt! :P

Back
Topp